Dopracowane projekty ulotek – czym przyciągnąć do siebie klienta?
Ulotka nadal jest najprostszą i najbardziej skuteczną formą dotarcia do klienta. Działa szczególnie dobrze w przypadku firm lokalnych, jednak sprawdza się też na targach czy konferencjach. Jak stworzyć ulotkę godną zapamiętania? Jak wykorzystać siłę ulotki?
Ulotka w świecie wirtualnych środków przekazu
W którą stronę się nie obejrzymy atakują na środki masowego przekazu. W takiej dżungli informacji ulotka może wydawać się przestarzałą formą reklamy. Jednak biorąc pod uwagę parę czynników, jej skuteczność jest nadal nie do podważenia. Po pierwsze, dystrybucja ulotek nie jest skomplikowana. Wybierając konkretną lokację lub grupę wiekową, możesz w prosty sposób dotrzeć do potencjalnych klientów. Ulotka zachęci odbiorcę do skorzystania z Twojej oferty, gdy umieścisz na niej kod zniżkowy lub kupony.
Warto też uwolnić swoją wyobraźnię i nie decydować się od razu na standardowy format A5. Posiadamy ulotki o niespotykanych wymiarach, które wzbudzają ciekawość klienta. Ulotka to także dobre miejsce, by połączyć różne faktury – na przykład folię mat lub jedwabistą folię soft touch z wybiórczym lakierem UV. Pozwoli Ci to podkreślić najważniejsze detale w tekście. Ulotki są również najbardziej ekonomiczną formą reklamy, a niskie koszty produkcji gwarantują szybki zwrot inwestycji.
Personalizowane ulotki dla stałych klientów
Ulotki dają też doskonałą możliwość pokazania, że znasz i szanujesz swoich klientów. Ulotka to okazja, by zwrócić się do odbiorcy po imieniu lub podarować dodatkowy rabat z okazji świąt czy urodzin. Dedykowaną ofertę można przedstawić na spersonalizowanej ulotce. Z pewnością klient bardzo pozytywnie zapamięta ten gest. Z kolei jeśli zwracasz się do aktywnej grupy odbiorców, zachęć ich do działania. Jeśli ulotką komunikujesz jakieś nadchodzące wydarzenie, spraw by z Twoją ulotką można było uczestniczyć w dodatkowych atrakcjach. Pozwoli to zostać na długo pozytywnie zapamiętanym w świadomości odbiorcy.
Najlepsze projekty – ulotki przykuwające wzrok
Dobrze skomponowana ulotka może dużo lepiej przykuwać uwagę niż kolejny newsletter w skrzynce mailowej. Wszystko zależy od interesującego projektu i zaawansowanej technologii druku. Przed drukiem ulotek na dużą skalę zdecyduj się na 1 z 8 formatów, wybierz rodzaj papieru oraz uszlachetnienia. Jeśli ulotka będzie dotyczyła krótkotrwałego wydarzenia, na przykład tygodniowej promocji czy otwarcia nowego punktu, można użyć tańszego papieru o mniejszej gramaturze. Tak wykonane produkty są mniej żywotne, ale tańsze w druku. Jeśli jednak masz zamiar stworzyć ulotkę, która przez dłuższy czas się nie zdeaktualizuje, w ofercie znajdziesz papier o większej gramaturze i lepszej trwałości. Tak zostają utrwalone m.in. menu lokalnych pizzerii, mapki punktów usługowych i wiele innych cennych z punktu widzenia klienta informacji.
Ulotki reklamowe – wiele kategorii i form
Ulotki powinny nie tylko zachęcać do wypróbowania danego artykułu czy usługi. Dobrze zaprojektowana ulotka będzie stanowić połączenie między klientem a firmą, możliwość realizacji rabatu czy powieszenia na lodówce jako formy kontaktu. Ulotka ulotce nierówna – u nas znajdziesz aż 11 różnych rodzajów papieru do wyboru, 8 formatów i opcję zamówienia różnych wzorów naraz. Ulotki reklamowe mogą być zadrukowane jedno- lub dwustronnie, a na każdą stronę dostępne jest uszlachetnienie w postaci lakieru UV, folii (połysk, mat, soft touch) lub połączenia tych dwóch technik. Wiemy, jak sprawić, by ulotka przyciągała spojrzenie i rozbudzała ciekawość. Masz już gotowy projekt? Czas na wybór idealnej ulotki!