Jakie zalety ma druk materiałów reklamowych?

Druk offsetowy i cyfrowy znajduje szerokie zastosowanie w reklamie i marketingu. Trudno wyobrazić sobie przygotowanie setek materiałów reklamowych bez użycia papieru. Pomimo szeroko zakrojonego marketingu internetowego drukowane materiały nadal cieszą się zainteresowaniem. Różne firmy cenią je głównie ze względu na wysoka skuteczność – liczne badania dowodzą, że klienci zapamiętują więcej z drukowanych materiałów niż z materiałów dostępnych wyłącznie w wersji cyfrowej. Z tego względu warto postawić na drukowane ulotki, wizytówki lub katalogi dla klientów. Dowiedz się więcej na temat zalet druku materiałów reklamowych.
1. Druk cyfrowy materiałów reklamowych – kto może z niego skorzystać?
2. Indywidualne projekty do druku
Drukarnia to miejsce, w którym każda firma zamówi materiały umożliwiające mu promowanie się wśród klientów. Mogą to być zarówno ulotki, jak i katalogi, broszury, wizytówki. Dzięki dużej dostępności różnych materiałów reklamowych do Twojej dyspozycji możemy oddać praktycznie każdy wydruk, jakiego potrzebujesz. Z naszą drukarnią stworzysz wszelkie materiały, które pozwolą Ci skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej. Sprawdź, jakie są zalety korzystania z drukowanych materiałów promocyjnych.
Druk cyfrowy materiałów reklamowych – kto może z niego skorzystać?
Zlecenia na druk cyfrowy materiałów reklamowych są przyjmowane głównie od firm i różnych instytucji. Wydruki można zlecić zarówno, gdy projekty cyfrowe przygotowała do druku agencja reklamowa, jak i w sytuacji, gdy są dziełem specjalistów z dziedziny poligrafii zatrudnionych w drukarni. Nowoczesny park maszynowy pozwala przygotować w krótkim czasie dużą liczbę wydruków, dlatego zamówienie jest gotowe do odbioru zwykle w ciągu kilku dni. Do drukarni mogą zgłosić się również osoby, które chcą zamówić wydruki w małym nakładzie. Koszty za wykonanie dużych zleceń są niższe, jednak nawet w przypadku małych nakładów można wykonać je w przystępnej cenie.
Zgłaszając się do miejsca takiego jak drukarnia Piła, można zamówić zarówno druk wydawniczy, jak i w druki dla branży e-commerce. Nawet w sprzedaży internetowej warto postawić na materiały drukowane. Można dodawać je do pakowanych zakupów lub rozsyłać do stałych klientów. Dzięki nim każda przesyłka ma w sobie więcej indywidualności i sprawia więcej przyjemności klientowi, który ją otrzyma. Uprzejme podziękowanie lub zaproszenie na kolejne zakupy z drobnym rabatem sprawia, że klienci szybciej przywiązują się do marki i chętniej wracają do sklepu. Podobnie jest w przypadku branży usługowej. Zaproszenie za zabieg kosmetyczny lub fryzjerski w formie eleganckiego vouchera może stanowić prezent dla klienta, z kolei w branży ubezpieczeniowej można wręczać klientom eleganckie teczki z logo agencji ubezpieczeniowej.
Indywidualne projekty do druku
Poligrafia ma pewne standardy co do wielkości wizytówek, czy też rozmieszczania poszczególnych elementów na drukowanych ulotkach. Jednocześnie w profesjonalnej drukarni usługi zawsze można zamówić zgodnie z indywidualnym projektem. Dzięki temu każdy klient ma szanse nabyć dla siebie indywidualne materiały, które pomogą mu wyróżnić się spośród konkurencji oraz przyciągnąć nowych odbiorców towarów lub usług. Produkcja wydruków na podstawie spersonalizowanego zamówienia odbywa się szybko i nie wymaga ponoszenia bardzo wysokich kosztów. Większość firm może bez przeszkód pozwolić sobie na przygotowanie materiałów drukowanych zgodnych z identyfikacją wizualną marki i odpowiadających na potrzeby grupy docelowej.