Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

28 września 2022

Vans – buty i odzież z historią w tle 

Niewiele jest marek, które osiągnęły spektakularny, globalny sukces w branży odzieżowej i obuwniczej. Można je wymienić na palcach jednej ręki. Pośród gigantów nie mogło zabraknąć marki Vans, która rozpoczynała swoją karierę od jednej pary obuwia, a dziś jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych koncernów na całym świecie.

Tam, gdzie słońce świeci na szczęście

Kalifornia to stan w USA, który przyciąga jak magnes ludzi pragnących osiągnąć sukces. To właśnie tam, w miasteczku Anaheim, bracia Van Doren otworzyli niewielki sklep, sprzedając obuwie na gumowej podeszwie. Od tej pamiętnej daty, 1966 roku, minęło ponad 50 lat. Dziś marka kojarzona jest nie tylko ze świetnej jakości trampkami. To także odzież męska Vans, ubrania dla kobiet i modne akcesoria dla obu płci.

Prostota przepisem na sukces

Produkcja znakomitej jakości butów otworzyła marce wrota do odważnego kreowania kolejnego asortymentu. Pierwsze modele butów o nazwie Vans Authentic zrobiły prawdziwą furorę w społeczności skaterów. Okazało się, że gumowa podeszwa znakomicie przylega do deskorolki, zwiększając mobilność wykonywanych ruchów. Dziś można bez wątpienia rzec, że marka znana jest głównie z butów o waflowej podeszwie.

Mocne wejście na rynek i pasmo powodzeń pozwoliło firmie na intensywny rozwój. Z czasem w ofercie pojawiła się odzież męska Vans, ubrania dla kobiet i dzieci. Przepisem na sukces okazała się prostota. T-shirty, bluzy czy plecaki wyróżniają się prostym krojem, sygnowane wyraźnym firmowym logo. Młodzież oszalała na punkcie akcesoriów szkolnych, ceniąc je przede wszystkim za funkcjonalność i zastosowanie trwałych materiałów.

Wyboista droga na szczyt

Zwykle bywa tak, że pasmo sukcesów zostaje przerwane. Zdarza się to nawet najlepszym. Tak też było w przypadku marki Vans. Kilka niewłaściwych decyzji doprowadziło do tego, że firma w 1983 roku ogłosiła bankructwo. Nowa kolekcja odzieży nie spotkała się z uznaniem miłośników doskonałego obuwia – rozczarowanie sięgało nie tylko odbiorców, ale i twórców asortymentu.

Mocny upadek był znakomitą motywacją dla właścicieli marki. Po szeregu niepowodzeń twórcy kreatywni szybko oprzytomnieli, wprowadzając do oferty kolejne produkty. W porozumieniu z działem marketingu i zarządzania sprawnie pchają markę ponownie na szczyt.

Vans – symbol współczesnej kultury

Od wielu lat marka zaskakuje swoich odbiorców wyszukanym asortymentem. W ofercie pojawiają się kolekcje, które zaskakują innowacyjnym krojem, a jednocześnie nadal pozostają w klasycznych ramach stworzonych przez firmę. Odzież męska Vans cieszy się szczególnym zainteresowaniem. T-shirty o prostych krojach, jednobarwne bluzy czy stonowane kurtki świetnie leżą na każdej męskiej figurze. To funkcjonalne ciuchy wykonane z wysokiej klasy bawełny, które gwarantują trwałość nawet przy intensywnym użytkowaniu.

Warto nadmienić, że głównym produktem marki nadal pozostaje obuwie. W ofercie znajdują się kultowe trampki, buty typu slip-on czy propozycje z wysoką cholewką dla młodzieży i dorosłych.

Partnerem materiału jest Eastend.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx