Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

17 marca 2025

Hisense chce zapewnić klientom wciągające doświadczenia dzięki innowacyjnym telewizorom

Hisense, czołowa globalna marka produkująca urządzenia AGD i elektronikę użytkową, opublikowała dzisiaj wyniki badania zwyczajów posiadaczy telewizorów w Wielkiej Brytanii w ramach dążenia do lepszego rozumienia i poprawy jakości obsługi klientów w jednym z kluczowych rynków międzynarodowych firmy.

Celem Hisense jest stwarzanie nowych możliwości cieszenia się jakością życia i spędzania czasu z najbliższymi na realizacji wspólnych zainteresowań i pasji. Ponieważ te zainteresowania i priorytety są wspólne dla ludzi na całym świecie, firma Hisense wie, że dokładna wiedza na temat każdego z krajów i jego wyjątkowej kultury oglądania telewizji jest ważnym czynnikiem sukcesu międzynarodowego. Pozwoli to na skuteczniejszą i bardziej autentyczną komunikację z lokalnymi użytkownikami i spełnianie ich potrzeb.

Catherine Fang, wiceprezeska wykonawcza Hisense International, powiedziała: „Nasza technologia powstała w celu zapewnienia najlepszych możliwych wrażeń dźwiękowych i wizualnych. Dzięki zaangażowaniu w innowacje i najnowocześniejszą technologię Hisense będzie nadal stwarzać swoim klientom możliwości dzielenia się chwilami radości z bliskimi lub ich indywidualnego przeżywania”.

Badanie dotyczyło podejścia Brytyjczyków do popularnych seriali telewizyjnych – oraz ich muzycznych motywów przewodnich – a także wpływu tych przekonań na decyzje związane z zakupem telewizora. Połowa (49%) z badanych ogląda swoje ulubione programy, aby się zrelaksować, a dla jednej trzeciej (30%) jest to sposób na zacieśnianie więzi rodzinnych.

Biorąc to pod uwagę, nie dziwi fakt, że tak wiele brytyjskich gospodarstw domowych planuje wymianę telewizora na nowy (34%). Jakość obrazu (73%), wielkość ekranu (70%) i jakość dźwięku (58%) były głównymi priorytetami dla konsumentów rozważających zakup odbiornika.

Telewizja jest powszechnie uznawana za odgrywającą kluczową rolę w kulturze brytyjskiej – niemal jedna trzecia respondentów (29%) twierdzi, że jest to „narodowa rozrywka” Brytyjczyków, a taki sam odsetek uważa, że oglądanie dobrych programów telewizyjnych poprawia im nastrój.

Hisense ma nadzieję, że dzięki nowo wprowadzonym modelom ULED X i U8, które wkrótce mają pojawić się w Wielkiej Brytanii, będzie możliwe zapewnienie większej liczby wysokiej jakości produktów, aby wzmocnić pozycję marki w Wielkiej Brytanii i na świecie oraz zapewnić klientom najlepsze doświadczenia.

Źródło: Hisense

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx