Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

14 lipca 2024

Amazon – największy sklep internetowy na świecie

Ważne jest to, by sprzedawać w takich miejscach, które są obecnie na topie. A jeśli już o takich piszemy, to nie można nie wspomnieć o Amazon. Czym cechuje się ten zdecydowanie największy sklep internetowy? Kiedy ta marka została aktywowana? Kto jest tutaj głównym dowodzącym? Poznaj najbardziej istotne informacje, które skłaniają ludzi tak naprawdę z całego świata do współpracowania z tym brandem.

Najważniejsze fakty na temat Amazon

To przedsiębiorstwo handlowe ma wieloletnie doświadczenie w branży. Może nie każdy wie, ale marka została założona już blisko 30 lat temu. Wszystko na dobre rozpoczęło się bowiem w 1994 roku. Na terenie Seattle. Plany były ponoć bardzo ambitne, ale pewnie mało kto przypuszczał, że będzie to w przyszłości zdecydowanie największy sklep internetowy w skali globalnej. Obecnie nie brakuje osób, które mają świadomość tego, że reklama na amazonie to wartościowa inwestycja, która szybko się powinna zwrócić. Trzeba bowiem wiedzieć, że Amazon to marka znana na całym świecie. Co ciekawe, włodarze chwalą się, że posiadają setki… milionów Klientów. To potężna liczba. Dlatego nie powinno zaskakiwać, że Amazon systematycznie zyskuje na popularności – także wśród osób, które chcą sprzedawać rozmaity asortyment. Ten sklep internetowy jest przeznaczony zaś dla każdego. W końcu konto może być założone przez nową firmę, czy markę, która zdobyła już uznanie swoimi dotychczasowymi osiągnięciami. Warto wspomnieć, że założycielem opisywanego brandu jest Jeff Bezos. Z kolei prezesem od lipca poprzedniego roku kalendarzowego został Andy Jassy.

Dlaczego warto sprzedać na Amazon?

Tak naprawdę nie tylko chodzi o to, że ten sklep internetowy jest zdecydowanie największy na całym świecie. Liczy robią jednak wrażenie. Jeśli chodzi tylko o Stany Zjednoczone, to marka Amazon jest odwiedzana kilkaset milionów razy. I to w ciągu zaledwie… jednego miesiąca. Dla wielu sprzedawców bardzo ważne jest to, że założenie konta, a potem jego obsługiwanie itd. są prostymi zadaniami do wykonania. Nie ma tutaj nic skomplikowanego. Wszystko odbywa się w sposób intuicyjny, co dla każdej osoby powinno mieć spore znaczenie. Przed założeniem swojego konta na Amazon warto zastanowić się m.in. nad wyborem planu. Do wyboru masz dwie opcje (indywidualny oraz profesjonalny). Wszystko na tej płaszczyźnie jest klarowne. Poza tym możesz zdecydować się na trzy rozmaite warianty, jeśli chodzi o promowanie produktów.

Pierwsze kroki dla początkujących sprzedawców

Chcesz sprzedawać na Amazon? Wierzysz, że dzięki tej marce Twoje życie będzie bardziej komfortowe? Pierwszym krokiem jest w ogóle założenie konta. Jakie rzeczy są tutaj wymagane? To m.in. firmowy adres e-mail albo konto Klienta brandu Amazon. Dodatkowo przyda się aktywna karta kredytowa. Tak samo, jak dane rejestracyjne firmy. By potwierdzić tożsamość będziesz musiał posłużyć się dokumentem tożsamości. Chodzi o dowód osobisty albo paszport itd. Potem trzeba wybrać plan (indywidualny jest przeznaczony dla mniejszych sprzedawców) oraz zastanowić się nad optymalnymi formami promowania sprzedawanego asortymentu.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx