Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

25 czerwca 2024

Jak zorganizować udaną konferencję?

Konferencje pod Warszawą są doskonałą alternatywą dla tętniącej życiem Stolicy. Doskonale wyposażonej sale plus malownicze miejsce w Małej Wsi, sprzyja skupieniu uczestników i dobrej atmosferze.

Jak organizować udane konferencje pod Warszawą

Na organizację konferencji warto wybrać miejsce z dala od zgiełku miasta. Potrzebne jest zaplecze noclegowe, by uczestnicy mogli odpocząć po całym dniu wykładów. Komfortowe pokoje zapewnią doskonały wypoczynek. Sala konferencyjna musi mieć odpowiednią przestrzeń oraz wyposażenie na przeprowadzenie wydarzenia. Planując organizację konferencji warto wybrać Pałac w Małej Wsi pod Warszawą. Jest to doskonałe miejsce do odpoczynku i rekreacji, ze względu na urokliwą miejscowość, otoczoną jabłoniami i rezerwatem przyrody.

Odrestaurowany obiekt, który możemy zobaczyć pod adresem: https://palacmalawies.pl/konferencje, uznawany jest za „Perłę Mazowsza” i wykorzystywany do spotkań biznesowych, szkoleń, sympozjów naukowych, zjazdów branżowych, imprez integracyjnych oraz innych wydarzeń. Unikatowy wystrój dodaje prestiżu konferencji, a zaplecze restauracyjne zadowoli najbardziej wymagające podniebienia. W centrum SPA na gości czekają: sucha sauna, zabiegi upiększające i masaże relaksujące. Pałac Mała Wieś to idealne miejsce również na obchodzenie jubileuszu firmy połączonego z bankietem. Organizowane konferencje zawsze należą do udanych.

Sale konferencyjne zamiast w Centrum Stolicy – dlaczego warto?

Coraz częściej na spotkania biznesowe wybierane są hotele zlokalizowane z dala od Centrum Stolicy, by jak najlepiej ugościć kontrahentów. W Pałacu Mała Wieś uczestnicy wydarzeń czują się komfortowo, są zrelaksowani, co dobrze wpływa na podpisanie intratnej umowy. Organizatorzy, wynajmując sale konferencyjne zwracają uwagę, by miejsce było oddalone od centrum miasta. W Pałacu Mała Wieś są dostępne sale o różnej powierzchni, co daje możliwość dostosowania przestrzeni do liczby uczestników. Do wyboru są sale Premium, takie jak: Sala Mędrców, Warszawska, Sala Pompejańska, Sala Złota oraz Sala Szara.

Każda sala konferencyjna wyposażona jest w ekrany, projektory multimedialne oraz w nowoczesny sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy. Sale konferencyjne mają rozwiązania technologiczne dopasowane do potrzeb każdego biznesu. Można organizować wydarzenia nawet na 500 osób. Nowoczesne sale konferencyjne nadają się również na szkolenia dla pracowników oraz spotkania zarządu.

Sala konferencyjna poza Centrum Warszawy – zalety

Wydarzenia biznesowe mają różny charakter, ale zawsze organizatorzy zwracają uwagę na wszystkie detale. Odbywają się w wielu miejscach, w tym w Małej Wsi, nie tylko ze względu na sale konferencyjne, ale także na piękną scenerię, porównywalną jedynie z historycznymi, królewskim ogrodami w Warszawie, Wilanowie, Krakowie czy innych miejscach w Polsce. Warto wiedzieć, że w pałacu Mała Wieś kręcono polskie filmy i seriale.

Jubileusze firm czy różnego rodzaju wydarzenia są utrwalane na zdjęciach, dlatego tak ważna jest sceneria. Podobnie z resztą jest w przypadku imprez integracyjnych. Hotel Pałac Mała Wieś specjalizuje się w team buildingu, który pomaga pracownikom w osiąganiu celów firmy. Organizuje także pikniki na świeżym powietrzu, przygotowując specjalne potrawy grillowane. Nieskrępowana biesiada jest sposobem na zmotywowanie kadry na osiąganie lepszych wyników, ale też zmianę postrzegania samej firmy.

Jakie atrakcje oferuje centrum konferencyjne?

Konferencje trwają 2-3 dni i bywają dość wyczerpujące, dlatego Hotel Pałac Mała Wieś przygotował szereg atrakcji, by uczestnicy mogli zregenerować siły po zakończonym dniu. Najlepszą rozrywką jest aktywność na świeżym powietrzu, np. gra w golfa. W Driving Range pod Warszawą. Strzelnica golfowa oferuje idealne warunki i otoczenie do nabycia lub udoskonalenia swoich umiejętności. To doskonała forma relaksu, nie tylko dla ludzi biznesu, ale także dla pracowników. Na miejscu można wynająć sprzęt lub inne atrakcje np fotobudkę 360.

Inną atrakcją, z której mogą skorzystać goście, jest wycieczka drezynami po stuletnich torach. Trasa wiedzie przez rezerwat Modrzewina i park Pałacowy oraz przepiękne mazowszańskie pola, sady, a kończy się w Winnicy Pałacu Mała Wieś. Uczestnicy mają możliwość odbycia również wycieczki drezynami rowerowymi, ale muszą w tym wypadku użyć własnych mięśni. Pociąg ma trzy wagoniki, a każdy z nich dwie ławeczki i dwa siodełka z rowerowymi napędami. Dwie osoby pedałują, podczas gdy cztery podziwiają widoki. Można też pospacerować po ogrodach, oddychając czystym powietrzem.

Podsumowanie: Jak zorganizować udaną konferencję?

Konferencja wymaga wynajęcia sali dostosowanej do potrzeb wydarzenia. Hotel musi zapewniać komfortowe pokoje i dobre jedzenie w swojej restauracji. Poszukując miejsca, warto zdecydować się na lokalizację poza Warszawą, ze względu na otoczenie przyrody, które sprzyja odpoczynkowi. Konferencja jest dość wyczerpująca dla mówców, ale również dla słuchaczy. Po całym dniu uczestnicy są zmęczeni, dlatego jest tak ważne, by mieli możliwość zrelaksowania się. Organizatorzy powinni sprawdzić ofertę hotelu.

0 0 votes
Article Rating
Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Treści zawarte na OFIO powinny być konsultowane z lekarzem, specjalistą lub fachowcem.
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx