nie. Maj 31st, 2020

Czy warto inwestować w spersonalizowane pudełka?

Ładne opakowanie produktu bardzo często sprzedaje to, co jest w środku. Ludzie są głównie wzrokowcami i pozytywnie reagują na odpowiednią estetyką, kolory i wzory. Wiedzą o tym doskonale specjaliści od marketingu i wzornictwa przemysłowego. Użycie dobrej jakości materiałów, druk z wykorzystaniem lepszych farb o rzadkich lub droższych kolorach sprawia wrażenie, że w środku również znajduje się produkt prestiżowy i o bardzo dobrej jakości.

Opakowanie prezentu a psychologiczna zasada wzajemności.

Jedną z najważniejszych zasad psycho-społecznych, która na co dzień ma się dobrze w przestrzeni stosunków międzyludzkich jest zasada wzajemności. Wydawałoby się, że ma ona niewiele wspólnego z pudełkiem, ale nic bardziej mylnego. Zasada wzajemności mówi o tym, że jeżeli dana osoba otrzymuje prezent pojawia się się w niej chęć odwdzięczenia się. Nie musi to być coś materialnego – wystarczy komplement, miłe słowo, czy uśmiech. Obdarowanie kogoś czymś w odpowiednio przygotowanym opakowywaniu sprawi, że z dużym prawdopodobieństwem zostanie to odebrane pozytywnie. Na ogół każdy lubi czuć się ważny i od czasu do czasu czuć przyjemne łechtanie ego. Spersonalizowane pudełko z ciekawą zawartością jest świetnym pomysłem na podziękowanie albo wstęp do prośby o przysługę.

Zobacz także: https://it-biznes.com/sprzedaz-w-internecie-jak-zawalczyc-o-klienta

Pudełko jako część niezapomnianego prezentu.

W szczególnie uroczystych sytuacjach warto postarać się o specjalnie wykonane opakowanie prezentu, które może być pamiątka danego wydarzenia. Korzystają z tego nowożeńcy obdarowując gości weselnych drobiazgami na pożegnanie. Jest to też idealny pomysł na rocznice ślubu, urodziny czy wszelkiego rodzaju jubileusze. Pudełko przygotowane specjalnie dla osoby, która odchodzi na emeryturę jest także doskonałym prezentem pożegnalnym. W ten sposób można dać do zrozumienia osobie obdarowywanej, że jest ona ważna i ma duże znaczenie dla obdarowujących.

Prestiż spersonalizowano opakowania.

Opakowanie produktu wyprodukowane na specjalne zamówienie firmy, gustownie wykonane jest oznaką prestiżu. Najlepsi klienci otrzymują zazwyczaj specjalnie przygotowywane dla nich zestawy, które mają promować daną markę i firmę. Takie pudełko podkreśla znaczenie kontrahenta i wyróżnia go z tłumu zwykłych konsumentów. Psychologicznie ma to swoje bardzo pozytywne skutki uruchamiając między innymi wspomnianą już zasadę wzajemności, wzmacnia poziom lojalności i przywiązania do marki. Właściwie przygotowane opakowanie, oprócz tego, że działa ściśle marketingowo i psychologicznie jest przede wszystkim wizytówką samego producenta, a w pozytywny wizerunek zawsze warto inwestować.

Artykuł powstał przy współpracy z packhelp.es

Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami na Ofio: reklamajola@wp.pl

Dodaj komentarz

avatar
20000
  Subskrybuj  
Powiadom o