16 kwietnia 2021

Nadruki na odzieży – praktyczne i wielofunkcyjne rozwiązanie

Wielu przedsiębiorców chętnie inwestuje w odzież z nadrukiem. Dlaczego? Bo taka odzież może spełniać wiele różnych funkcji jednocześnie, a przy tym jest bardzo praktyczna. Na przykład koszulka z nadrukiem sprawdzi się jako reklama, sposób identyfikacji pracowników (np. w sklepie), a także jako wygodny uniform do pracy. Nadruki na odzieży przedstawiają zwykle logo firmy, ewentualnie jakiś slogan reklamowy. Mogą być dyskretne albo całkiem spore w zależności od funkcji, którą odzież ma pełnić. Opowiemy dziś właśnie o tych funkcjach. Podpowiemy też o czym należy pamiętać decydując się na zakup odzieży z nadrukiem.

Nadruki na odzieży, a reklama

Pierwsza funkcja odzieży z nadrukiem to funkcja reklamowa. Wiele firm rozdaje klientom takie ubrania jako gadżety reklamowe. Czy to się rzeczywiście opłaca? Krótko mówiąc tak, ale nie zawsze. Najbardziej popularnym gadżetem reklamowym są zwykle koszulki z nadrukiem, choć oczywiście nadruk można nanieść też na buzę, spodnie, fartuch czy czapeczkę. O czym warto pamiętać zanim zamówi się nadruki na wybranej odzieży? Jeśli np. koszulka z nadrukiem ma być skuteczną reklamą, musi być noszona. A jakie koszulki się nosi? Dobrej jakości. Dobrze uszyte i wykonane z przyjaznych ciału tkanin (np. bawełna). Najprościej jest zamówić próbki materiałów, z których ubrania mają być szyte i wyprać je parę razy w pralce. Dzięki temu będzie też wiadomo na ile się kurczą, na ile tracą kolor. Takie czynniki składają się na jakość albo jej brak…

Ale co da zainwestowanie w nadruki na odzieży wyższej jakości? Takie ubrania mają szansę być noszone nie tylko po domu albo do warsztatu, ale i po mieście. Dzięki temu Twoja reklama może dotrzeć w miejsca, w które Ty byś nie trafił. Im więcej razy ludzi w różnych miejscach zobaczą Twoje logo, tym bardziej je zapamiętają. A jeśli chodzi o obdarowanego klienta, będzie miał dobre zdanie o firmie, która dała mu prezent. Ale, podkreślmy jeszcze raz, tylko jeśli prezent jest dobrej jakości. O ile w kwestii długopisu z logo nie ma to aż tak wielkiego znaczenia, o tyle w przypadku odzieży z nadrukiem ma ogromne. W ten sposób budujesz pozytywny wizerunek firmy i lojalność klientów wobec marki.

Nadruki na odzieży dla pracowników

Nadruki na odzieży dla pracowników spełniają przynajmniej 3 funkcje naraz: reklamową, identyfikacyjną i wizerunkową. Prócz tego mają wpływ na samych pracowników, ale o tym za chwilę. Nadruki na odzieży pracowniczej noszone na różnych targach branżowych stają się świetną, dyskretną reklamą. Każdy, kto spojrzy na pracownika zobaczy logo, a o to właśnie chodzi, żeby jak najwięcej osób się z nim opatrzyło. Wysokiej jakości nadruki na odzieży wykonuje drukarnia CreativePartner

Rola identyfikacyjna odzieży pracowniczej z nadrukiem jest bardzo ważna. Chodzi o to, żeby klient od razu wiedział do kogo ma się zwrócić. Dzięki temu uniknie niezręcznych sytuacji biorąc za pracownika kogoś, kto też jest klientem. Dla klientów jest to komfort, kiedy są w stanie łatwo rozpoznać pracowników. Dzięki temu mogą też szybko poprosić ich o pomoc w razie potrzeby.

Kolejna funkcja to budowanie wizerunku. Kiedy pracownicy są ubrani w odzież z nadrukiem firma jawi się jako bardziej profesjonalna. Tak jest w większości branż. Jeśli więc chcesz, żeby klienci nie tylko komfortowo czuli się w Twoim sklepie czy salonie, ale też mieli o firmie dobrą opinię, koniecznie zainwestuj w ubrania dla pracowników z nadrukiem.

Ostatnia ważna kwestia to wpływ jaki odzież z nadrukiem logo wywiera na osoby, które ją noszą. Okazuje się, że jeśli wszyscy pracownicy mają np. koszulki z logiem, to rośnie u nich poczucie zespołowości i czują większą odpowiedzialność za to, jak wywiązują się ze swoich obowiązków. Dlatego jeśli chcesz, żeby Twoi pracownicy poczuli się drużyną, zamów dla nich odzież z nadrukiem.

Nadruki na odzieży to mądra inwestycja

Nadruki na odzieży mogą wiele zrobić dla firmy, dlatego warto w nie inwestować. To taka cegiełka składająca się na mur pozytywnego wizerunku. To sposób na subtelną reklamę oraz na ułatwienie klientom identyfikacji pracowników. Pamiętaj jednak, że muszą to być nadruki na odzieży wysokiej jakości. Jeśli swoje logo umieścisz na ubraniach kiepskiej jakości, to niestety też przełoży się na gorszą ocenę Twojej firmy. Dlatego wybierając odpowiednie materiały, potraktuj całe przedsięwzięcie, jako inwestycję, która będzie procentować przez najbliższe lata.

0 0 vote
Article Rating
Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami na Ofio: reklamajola@wp.pl
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx
()
x