23 listopada 2020

Rywalizacja w sieci nabiera tempa. Czy Twoja firma jest na to gotowa?

COVID-19 to dla jednych przekleństwo, a dla innych ogromna szansa. Transfer biznesu do wirtualnego świata bywa wyzwaniem, podobnie jak jego rozbudowa. Co będzie pomocne w tym procesie?

Duża część sklepów łączyła sprzedaż w Internecie z punktem stacjonarnym. Inne zaś działały tylko w jednej z tych sfer. Pandemia wywróciła nasz świat do góry nogami, sprzedaż również. Multum biznesów zamyka się, ale też, duża ich część trafia do sieci. Wzmożona konkurencja i dobrze pozycjonowane strony skutecznie odpierają te na pozór niewinne ataki. Jednak żyłka przedsiębiorcza tkwiąca w wielu osobach pozwoli na oswojenie się z takimi terminami jak SEO czy content marketing. Wówczas wszyscy powinni być gotowi nie tylko na konkurencję ilościową (liczba nowych sklepów w sieci), ale także jakościową (ilość firm, które wiedzą jak się pozycjonować). W jakie narzędzia uzbroić swój sklep, aby dołączyć do peletonu?

E-sklep to wymagające wyzwanie

Osoby transferujące biznes do sieci, które dotychczas nie działały w tej sferze, stoją przed nie lada wyzwaniem. Jeszcze 10 lat temu otwarcie sklepu wyglądało zupełnie inaczej. Inne były również oczekiwania w stosunku do niego. Dzisiaj klienci chcą optymalizacji pod urządzenia mobilne, łatwych płatności bez ręcznego przepisywania nr rachunku do bankowości elektronicznej i miejsca, w którym znajdą rzetelne informacje, o tym, co kupują. Dla części przedsiębiorców będą to kwestie nie do przebrnięcia samemu. Istnieje wiele podmiotów, które zajmują się opisanymi czynnościami i mogą je odpowiednio zaimplementować do naszego sklepu. Efekty przyjdą z czasem, ale gdy dołożymy gotówki, to możemy je mieć praktycznie od razu. Pytanie, czy nasz sklep i moce przerobowe są na to gotowe? Jak niewydolność systemu wpłynie na naszą reputację? Warto o tym pomyśleć, podobnie jak o ulepszeniu sklepu o moduły PrestaShop. Czym one są? Odpowiedź można znaleźć na https://x13.pl/moduly-prestashop.

PrestaShop – moduły do zadań specjalnych

Przede wszystkim są to narzędzia, które pomagają rozbudować sklep internetowy o dodatkową funkcję. Na dobrą sprawę można takich modyfikacji wprowadzić dowolną ilość, o ile będą miały one uzasadnienie. Odpowiednie moduły poprawiają widoczność sklepu poprzez optymalizację pod kątem SEO. Umożliwiają reagowanie na zmianę trendów na rynku e-commerce. Wprowadzenie do e-sklepu nowej formy płatności ułatwi choćby finalizację transakcji. Wiele z nich tylko ze względu na formę płatności jest porzucana na tym etapie. Dobrze zminimalizować procent takich sytuacji. Istnieją moduły, które umożliwiają personalizację biznesu np. poprzez szybką subskrypcję. Dzięki temu nasze treści będą systematycznie docierać do klientów. PrestaShop pomogą także w konwersji. Jest to ważny wskaźnik, który jest wypadkową naszych działań i realnych efektów, jakie one przynoszą. Z pewnością każda branża nie tylko e-handel znajdzie moduły usprawniające i ułatwiające pracę.

Widoczność w sieci to ważna sprawa. Dzięki temu klienci trafiają na naszą stronę lub sklep nieprzypadkowo. Oznacza to, że nasze celowe działania są ukierunkowane w taki sposób, aby oferta dotarła do odbiorcy docelowego. Moduły PrestaShop ułatwiają te, ale także inne działania. Z powodzeniem znajdą się rozwiązania, które można zastosować w marketingu, administracji czy w mediach społecznościowych. Konkurencja nie śpi, a Ty?

5 1 vote
Article Rating
Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami na Ofio: reklamajola@wp.pl
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx
()
x