9 maja 2021

Jakie kursy marketingowe warto zrobić ? RANKING

Marketing jest dziedziną obejmującą bardzo wiele działań, dzięki którym którym poprawia się sprzedaż, buduje wizerunek czy pozyskuje nowych klientów. Specjaliści w tym zakresie – pod warunkiem doświadczenia i szerokich kompetencji – mają atrakcyjne perspektywy zawodowe. Jeżeli chcesz zwiększyć wiedzę o różnych aspektach marketingu, koniecznie sprawdź ofertę firmy szkoleniowej Kar-Group. Zapraszamy do udziału w szkoleniach online, dzięki którym powiększysz know-how i otrzymasz certyfikat.

Marketing i reklama

Kurs marketing i reklama, zgodnie z nazwą, stanowi swoisty elementarz każdego, kto w pracy zawodowej w mniejszym lub większym stopniu zajmuje się tymi kwestiami. Obowiązkowy materiał dydaktyczny, którego opanowanie jest warunkiem zaliczenia testu egzaminacyjnego, obejmuje takie zagadnienia, jak:

  • rola mediów masowych w reklamie,
  • definicja i rys historyczny reklamy,
  • rodzaje reklamy,
  • aspekty psychologiczny reklamy,
  • organizacja działu marketingu w firmie,
  • dystrybucja i promocja produktu.

Kursant otrzymuje też dostęp do dziesięciu materiałów wideo, dzięki którym dowiaduje się więcej na temat marketingu internetowego (strony www, blogi, media społecznościowe), personal brandingu, targetowania czy opracowywania strategii.

Tematyka i poziom merytoryczny kursu są dopasowane do potrzeb początkujących i średnio-zaawansowanych uczestników. Jeżeli chcesz odkryć podstawowe zasady rządzące światem reklamy, zrozumieć mechanizmy myślenia swojego klienta czy skuteczniej planować promocję firmy – już dziś zapisz się na szkolenie online.

Jakie kursy marketingowe warto zrobić

Marketing internetowy

Upowszechnienie dostępu do Internetu oraz rozwój technologiczny okazały się czynnikami, które zrewolucjonizowały świat nie tylko w sensie społecznym, ale przede wszystkim biznesowym. Z roku na rok promocja poprzez strony internetowe, kampanie w wyszukiwarkach czy media społecznościowe staje się coraz istotniejszym sposobem na prowadzenie każdego rodzaju działalności gospodarczej.

Kurs marketing internetowy w Kar-Group dzieli się na trzy moduły. Pierwszy z nich dotyczy marketingu relacyjnego, celów biznesowych w handlu elektronicznym oraz rodzajów reklamy internetowej. Dzięki materiałowi dydaktycznemu zgromadzonemu w drugim module kursant poznaje rozwiązania e-commerce, platformy B2B czy systemy płatności elektronicznych. To doskonały wstęp do otwarcia własnego sklepu internetowego. Temat ten jest rozwijany w trzecim module, w którym są przedstawione m.in. programy służące do obsługi e-sklepów.

Podobnie jak w kursie marketing i reklama, otrzymuje się dostęp do dziesięciu materiałów wideo.

Specjalista e-biznesu

Według raportu „E-commerce w Polsce” opublikowanego w 2020 roku, aż 73% Polaków deklaruje dokonywanie zakupów przez Internet. Coraz więcej klientów decyduje się na kupowanie produktów na smartfonie (robi tak już 69% respondentów badania) – nawet nie włącza komputera, by dokonać transakcji. Te dane dobitnie wskazują, jak ważne jest zrozumienie e-commerce i wdrożenie go do swojej działalności handlowej.

Nasz kurs specjalista e-biznesu jest skierowany m.in. do:

  • przedsiębiorców,
  • marketingowców,
  • handlowców,
  • osób planujących rozwój kariery internetowej poprzez sprzedaż internetową.

Niezależnie, czy jesteś aspirującym biznesmenem, czy po prostu szukasz pracy w e-handlu, szkolenie online Kar-Group pozwoli Ci nabyć niezbędną, podstawową wiedzą o sklepach internetowych. Po ukończeniu kursu i zaliczeniu testu otrzymasz certyfikat.

Materiał dydaktyczny jest bardzo merytoryczny, zawiera informacje m.in. na temat:

  • modeli biznesowych i charakterystyki e-biznesu,
  • tworzeniu relacji i sieci,
  • automatyzacji i outsourcingu,
  • dystrybucji produktów,
  • zasad copywritingu,
  • e-mail marketingu,
  • kampanii reklamowych,
  • planowania i budowania strategii.

Specjalista ds. social media

Media społecznościowe stały się czymś więcej, niż tylko rozbudowanymi komunikatorami czy źródłem rozrywki. To dziś podstawowy kanał komunikacji, także w biznesie. Social media marketing jest podstawą osiągnięcia sukcesu sprzedażowego i wizerunkowego, szczególnie jeśli docelową grupę produktu lub usługi stanowią młodzi ludzie.

Jako specjalista w zakresie prowadzenia i rozwoju kont w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram, TikTok, Twitter itd.) masz szansę budować karierę jako etatowy pracownik wybranego podmiotu lub agencji reklamowej, jak również działać w roli freelancera. Oprócz osobistych doświadczeń i obserwacji dotyczących mediów społecznościowych potrzebna jest jednak merytoryczna wiedza. Źródłem ciekawych i przydatnych informacji jest kurs Kar-Group dla specjalistów ds. social media.

Kurs dydaktyczny obejmuje zagadnienia w rodzaju:

  • typów użytkowników i rodzajów mediów społecznościowych,
  • wskazówek dotyczących portali Instagram, Snapchat, YouTube, Facebook,
  • odpowiedniego momentu na publikację postów,
  • social media jako narzędzia PR,
  • współpracy z influencerami.

Skuteczna perswazja i socjotechnika

Jakie kursy warto zrobić

Marketing jest dziedziną badaną i rozwijaną od dziesiątek lat. Wydawałoby się, że przez rozwój technologiczny czy zmiany rynkowe mechanizmy rządzące sprzedażą ciągle się zmieniają. Okazuje się jednak, że pewne zasady są niezmienne. Twoi klienci, choć tak różni, są zarazem tak podobni w pewnych zachowaniach i nawykach. Dobra sprzedaż zależy więc od skutecznej perswazji i stosowania socjotechnik.

W kursie Kar-Group szczegółowo pochylamy się nad zagadnieniem psychomanipulacji czy propagandy. Odkrywamy przed kursantami rozmaite techniki wywierania wpływu. Tak wiele zależy od języka, nazywanego kluczem do sukcesu. Nabycie kompetencji komunikacyjnych jest szansą na osiągnięcie wielu sukcesów w roli handlowca czy przedsiębiorcy. W bezpośrednim kontakcie z klientem znaczenie ma każdy detal, a mowa ciała ma przeważający wpływ na odbiór komunikatu.

Trudno realizować złożone i ambitne cele marketingowe bez opanowania psychologicznych podstaw komunikacji. Dlatego zapraszamy na kurs każdego, kto interesuje się handlem, budowaniem wizerunku czy reklamą.

Wywieranie wpływu i manipulacja

Podobnym do powyższego kursem jest ten, który nazwaliśmy „wywieranie wpływu i manipulacja”. Kierujemy go nie tylko do kadry kierowniczej, ale wszystkich, którzy chcą opanować techniki zwiększające szansę na osiągnięcie sukcesów, także sprzedażowych.

Słowo „wpływ” ma zasadniczo bardzo silny związek z marketingiem. Influencerami są osoby wpływowe, content marketing ma wpływać na odbiorców poprzez treść, tradycyjne nośniki reklamy wciąż mają wpływ na nasze konsumenckie decyzje.

Kurs dostarcza wielu ciekawych informacji na temat:

  • psychologicznych aspektów wpływu na innych,
  • mechanizmów obronnych psychiki (np. identyfikacja, projekcja, racjonalizacja, sublimacja),
  • reguł społecznych (np. wzajemności, uproszczonej oceny szans, autorytetu)
  • języka i faz perswazji.

Można zaklinać rzeczywistość i twierdzić, że marketing nie ma nic wspólnego z manipulacją. Można też otwarcie przyznać, że jako handlowiec czy marketingowiec chcesz wywierać wpływ na potencjalnych klientów, by zwiększać zyski swojej firmy. Ta druga postawa wymaga nabycia umiejętności, które przekazujemy w naszym kursie online. Skorzystaj z atrakcyjnej ceny i zapisz się na szkolenie w Kar-Group.

Skuteczny wizerunek w biznesie

Choć zgodnie z wieloma definicjami marketing dotyczy przede wszystkim sprzedaży, a nie budowania wizerunku, światy reklamy oraz Public Relations są ze sobą nierozerwalnie powiązane. Korzystanie z wielu narzędzi marketingowych pozwala nie tylko pozyskiwać klientów i poprawiać statystyki sprzedaży, ale również wpływa na odbiór marki, tworzy jej wizerunek. Podobnie w wymiarze osobistym – specjalista w zakresie wizerunku siłą rzeczy powinien dbać o swoją osobistą markę.

Tematyka personal branding jest przedmiotem naszego kursu skuteczny wizerunek w biznesie. To właśnie poprzez udział w tym szkoleniu dowiesz się więcej o pierwszym wrażeniu jako podstawie budowania relacji, odpowiednim doborze ubrań w sytuacjach formalnych, biznesowej etykiecie czy sposobach na idealną rozmowę telefoniczną.

Zakładając, że chcesz być ekspertem w dziedzinie marketingu i sprzedaży, budowanie wizerunku (także osobistego) jest podstawą, którą trzeba opanować. Dlatego stworzyliśmy kurs, w którym warto wziąć udział, by dopracować swoją markę osobistą.

Skuteczne pozyskiwanie klientów

Niezależnie, czy zajmujesz się bardziej tradycyjnym czy ściśle internetowym marketingiem, w centrum Twoich zainteresowań znajduje się klient. Klient, którego trzeba przekonać do kupna produktu lub usługi, ale najpierw… pozyskać. A – jak doskonale wiesz – nie jest to takie proste.

O skutecznym pozyskiwaniu klientów przeczytasz więcej w materiałach dydaktycznych Kar-Group, otrzymasz też dostęp do szkoleń w formie video. Dzięki udziałowi w kursie nie tylko zdobędziesz wartościowy certyfikat do CV, ale poszerzysz know-how w tematyce:

  • relacji z partnerem biznesowym,
  • aktywnych i pasywnych metod pozyskiwania klientów,
  • miejsc w których warto szukać kontaktów i klientów,
  • znaczenia osobowości, empatii czy temperamentu,
  • kategorii i znaczeniu klientów.

Weź udział, jeżeli chcesz pracować jako handlowiec lub rozwijasz własny biznes. Gdy poznasz i wdrożysz podstawy pozyskiwania klientów, szybko zauważysz, że skuteczniej realizujesz założone cele sprzedażowe. To wiedza, która przynosi realne korzyści, dlatego nie warto zwlekać z zapisaniem się na szkolenie online w atrakcyjnej cenie.

Trener sprzedaży

Rozwój kariery w marketingu oznacza wybór różnych ścieżek. Możesz doskonalić się w działaniach prowadzących do osiągania coraz lepszych wyników sprzedażowych, możesz też wspierać innych w rozwoju, stając się trenerem. Aby uporządkować, usystematyzować posianą wiedzę, warto wziąć udział w kursie Kar-Group – trener sprzedaży. W kolejnych lekcjach tworzących trzy obowiązkowe moduły zgromadziliśmy najważniejsze informacje związane z profesjonalnymi technikami sprzedaży. Dowiadujesz się, jak zostać idealnym handlowcem, analizować zachowania klientów, poznawać motywy ich decyzji czy przezwyciężyć występujące trudności. Szczegółowo przedstawiamy prokliencki model sprzedaży, dzięki czemu kursanci są w stanie opanować umiejętności przynoszące wymierne efekty w świecie handlu, bez wyróżniania konkretnych produktów czy usług. Kurs jest też uzupełniony nieobowiązkowym na egzaminie materiałem wideo rozszerzającym tematykę m.in. o personal branding oraz social media marketing.

Marketing – rozwój to podstawa

Podsumowując, warto wziąć udział w naszych kursach, ponieważ:

  • marketing jest dziedziną wymagającą od specjalistów nieustannego rozwoju i poszerzania kompetencji,
  • przekazujemy merytoryczną wiedzę w przystępnej formie, współpracując z branżowymi ekspertami,
  • oferujemy atrakcyjny cennik szkoleń online, realizowanych w całości na platformie e-learningowej,
  • masz możliwość otrzymania certyfikatu ukończenia kursu w firmie szkoleniowej znajdującej się w Krajowym Rejestrze Instytucji Szkoleniowych,
  • podnosząc kompetencje, zwiększasz szansę na zatrudnienie, awans lub poprawę wyników sprzedaży w prowadzonej działalności gospodarczej.

Zaufało nam już tysiące kursantów. Przekonaj się, że kariera marketingowca stoi przed Tobą otworem. Nabądź przydatną wiedzę przez Internet i dopisz do CV certyfikaty ukończenia wartościowych kursów.

Nie czekaj

Sprawdź wszystkie kursy kursy marketingowe (tutaj)

Skorzystaj także z darmowej edukacji jaką zapewnia firma Kar-Group
1. darmowe kursy wiedzowe

Dla osób zainteresowanych rozwojem osobistym polecamy

2. Kursy rozwoju osobistego i biurowe

5 2 votes
Article Rating
Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami na Ofio: reklamajola@wp.pl
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx
()
x