Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

2 grudnia 2022

Jak ograniczyć spożywanie cukru?

Cukier to składnik, który nie jest potrzebny w naszej diecie. Jego nadmierne spożywanie prowadzi nie tylko do odkładania się większej tkanki tłuszczowej i rozwoju otyłości, ale również osłabienia organizmu. Cukier jest doskonałą pożywką dla bakterii i wirusów, przez co jego spożywanie może mieć negatywny wpływ na pracę układu odpornościowego, a co więcej zwiększa ryzyko rozwoju zakażenia bakteryjnego. Chcesz dowiedzieć się, jak ograniczyć spożywanie cukru? Wybierz catering dietetyczny i przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne.

Zastosuj słodziki w swojej diecie

Na rynku istnieje wiele zamienników białego cukru. Słodziki dostępne są w wielu sklepach i można je kupić w bardzo atrakcyjnych cenach. Ich zaletą jest to, że wyróżniają się niską kalorycznością, a mimo to są bardzo słodkie w smaku. Wiele słodzików jest znacznie słodsza od tradycyjnego cukru białego. Jeśli więc chcesz ograniczyć spożywanie tego składnika, to zdecyduj się na stosowanie słodzików. Dzięki nim nie będziesz musiała rezygnować ze słodkiego smaku, a jednocześnie zadbasz o swoje zdrowie i kondycję.

Jedz syte posiłki o regularnych porach

Bardzo często po słodkości zdarza nam się sięgać w momentach nagłego głodu. Jeśli zdarza Ci się podjadać między posiłkami, to z pewnością zauważyłaś, że w takich chwilach najczęściej sięgasz po słodkie i kaloryczne przekąski. Chcąc tego uniknąć warto zadbać o to, by posiłki, które spożywasz w regularnych porach były syczące, by zmniejszyć uczucie głodu między nimi. Powinny być bogate w błonnik, który zapewnia długotrwałe uczucie sytości, a dodatkowo doskonale wpływa na perystaltykę jelit. Masz trudności z przygotowaniem pożywnych i wartościowych posiłków w domu? Catering dietetyczny pomoże Ci uniknąć tego problemu. W diecie pudełkowej znajdują się posiłki bogate w błonnik pokarmowy.

Staraj się unikać spożywania sklepowych słodkości

Jedzenie ciastek, ciast i tortów wcale nie musi być złe dla Twojego organizmu i sylwetki. Jednak zaleca się unikanie spożywania słodyczy, które dostępne są w sklepach. Jest w nich wiele chemicznych uzupełniaczy, a także tłuszcze trans, które mają szkodliwy wpływ na zdrowie. Jeśli masz ochotę na coś słodkiego możesz zrobić słodkości w swoim domu. Zamiast cukru tradycyjnego zastosuj słodziki, dzięki którym nie stracisz uwielbianego smaku, ale zmniejszysz kaloryczność przekąsek.

Unikając spożywania białego cukru możesz poczuć naprawdę dużą zmianę w pracy swojego organizmu, a także samopoczuciu.

Więcej się ruszaj

Aktywność fizyczna przy procesie odchudzania również jest bardzo ważna. To jednak nie oznacza, że trzeba spędzać wiele godzin na siłowni przechodząc przez intensywne treningi. Najlepiej wybrać sobie rodzaj aktywności, który najbardziej Ci odpowiada, tak by wykonywany trening był przyjemnością.

0 0 votes
Article Rating
Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Treści zawarte na OFIO powinny być konsultowane z lekarzem, specjalistą lub fachowcem.
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx