Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

4 czerwca 2023

Chcesz wypromować swoją firmę? Poznaj sprawdzone sposoby

W świecie wszechobecnych reklam i zaciętej konkurencji wypromowanie swojej marki jest niezwykle trudnym wyzwaniem. Jeżeli na dodatek dysponujemy niewielkim budżetem na marketing, zadanie staje się jeszcze trudniejsze. Istnieją jednak niezawodne sposoby, dzięki którym marka będzie lepiej zapamiętana przez klientów, a jej wizerunek stanie się bardziej pozytywny. Oto sprawdzone metody na wypromowanie swojej firmy.

Oryginalne opakowanie na produkty

O popularności produktu przesądza nie tylko jego jakość, lecz także opakowanie. To właśnie z nim klient zetknie się w pierwszej kolejności, więc będzie ono stanowić wizytówkę produktu. Być może to właśnie wygląd opakowania i informacje na nim zawarte przesądzą o tym, czy dana rzecz trafi do koszyka. Warto więc poświęcić nieco więcej czasu na zaprojektowanie odpowiedniego pudełka produktowego. Co należy wziąć pod uwagę? Ważna jest oczywiście szata graficzna. Kolory powinny kojarzyć się z marką, ale zarazem nie mogą być zbyt jaskrawe. Należy przemyśleć także jaka informacja powinna zostać szczególnie wyeksponowana. Marka? Nazwa produktu? A może efekty jego stosowania? Warto zwrócić uwagę także na rozmiar opakowania. Mniejsze pudełka zazwyczaj kojarzą się z towarem klasy premium. Ponadto klienci doceniają oszczędność surowca, więc zdecydowanie nie wato umieszczać towaru w trzy razy większym opakowaniu. W ten sposób możesz jedynie zaszkodzić swojej marce. Warto pomyśleć również o jakimś szczególe, dzięki któremu wyróżnisz się na tle konkurencji. Może to być nietypowy kształt opakowania albo interesujące zestawienie kolorów. Kryteriów, które należy wziąć pod uwagę podczas projektowania pudełka, jest całkiem sporo, więc najlepiej zlecić to zadanie profesjonalistom. Możesz to zrobić tutaj: https://zpapieru.pl/pudelkareklamowe.  

Opakowanie wysyłkowe

Jeśli działasz w branży e-commerce, możesz zyskać dodatkowy nośnik reklamowy. Wystarczy tylko odpowiednio wykorzystać pudełko wysyłkowe. Większość zamówionych towarów trafia do klientów w zwykłych brązowych pudełkach. A co jeśli pośród nich znajdzie się kolorowy karton z ciekawym nadrukiem? Z pewnością taki zakup zostanie zapamiętany na długo. I o to właśnie chodzi! Na stronie: https://zpapieru.pl możesz zamówić pudełka fasonowe z nadrukiem w postaci logo, hasła reklamowego, podziękowania za zakup lub innego dowolnego elementu graficznego. Efekt będzie jeszcze lepszy, jeśli przed włożeniem przedmiotów do pudełka, umieścisz je w torbie papierowej z logo firmy. Dzięki temu towar będzie prezentował się efektownie nawet po otwarciu przesyłki. Dobre wrażenie wizualne zawsze działa na plus, więc zdecydowanie warto zamówić torby papierowe z firmowym nadrukiem na tej stronie: https://zpapieru.pl/torbypapierowe.

Poradniki, filmy instruktażowe i blogi

Instrukcje obsługi to relikt przeszłości. Oczywiście wciąż są dołączane do różnego rodzaju urządzeń, ale większość osób po prostu ich nie czyta. Klienci poszukują raczej dobrych filmików instruktażowych. Najlepiej więc, by znaleźli je na profilu Twojego sklepu. Jeśli sprzedajesz aparaty, nagrywaj poradniki na temat robienia profesjonalnych zdjęć. Jeśli sprzedajesz czapki lub torebki, wrzucaj posty z przykładowymi stylizacjami. Jeżeli oferujesz zdrową żywność, zacznij prowadzić bloga z przepisami. Kupujący docenią kompleksową obsługę wzbogaconą o instruktaż, a ponadto, dzięki popularnym poradnikom o Twojej marce dowiedzą się także inni potencjalni klienci.  

Gadżety reklamowe 

Nie ma osób, które nie lubiłyby dostawać upominków. Wręcz przeciwnie, darmowe gadżety są zawsze mile widziane przez klientów i kontrahentów. Warto więc dołączać do zamówień długopisy, kubki, notatniki, teczki albo termosy do kawy. Pamiętaj, że gadżety muszą być użyteczne i powinny być atrakcyjne wizualnie, tak, by klienci rzeczywiście chcieli z nich korzystać. 

Opisane metody promowania firmy są skuteczne i, co ważne, tanie. Nie musimy wydawać na nie zawrotnych sum pieniędzy. Wystarczy przeznaczyć drobną kwotę na pudełka i gadżety firmowe oraz poświęcić trochę czasu na tworzenie filmików czy wpisów instruktażowych, a z czasem zyskamy znacznie większe grono zadowolonych klientów. 

0 0 votes
Article Rating
Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Treści zawarte na OFIO powinny być konsultowane z lekarzem, specjalistą lub fachowcem.
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx