W jaki sposób Facebook pomoże Ci w rozwinięciu własnego biznesu?

Jak wszyscy doskonale wiemy, jeśli nie ma Cię w sieci, to nie istniejesz. Trudno sobie tym bardziej wyobrazić przedsiębiorcę, który świadczy usługi bądź sprzedaje produkty i zaniedba tak ważny kanał sprzedażowy i reklamowy, jakim jest Facebook właśnie. Sprawdź, w jaki sposób platforma ta pomoże Ci w rozwinięciu własnego biznesu.
Po pierwsze: zwiększysz ruch na stronie
Jak wynika z danych, w Polsce konto na Facebooku ma już 6 070 000. Wśród nich jest wiele różnych grup odbiorców, począwszy od nastolatków, poprzez młodych dorosłych, aż po rodziców małych dzieci, podróżników czy przedsiębiorców. Będąc aktywnym na swoim facebookowym koncie, masz większe szanse na zwiększenie ruchu na dodanej do profilu stronie www. Sprawdź możliwości rozkręcenia profilu na Facebooku – firma Polskie Lajki ma bogate doświadczenie w tym temacie.
Po drugie: dasz się zaprezentować szerszej społeczności
Jeśli prowadzisz biznes typowo lokalny i do tej pory był on znany jedynie wąskiej grupie rodziny i przyjaciół czy sąsiadów, za pośrednictwem globalnej platformy sprzedażowej masz szansę dotrzeć do milionów ludzi na całym świecie. W ten sposób prezentujesz się szerszej społeczności, przez co zwiększasz prawdopodobieństwo, że nowi odbiorcy zechcą przetestować Twój produkt bądź usługę. Na początku Twoje konto może mieć trudności ze zdobyciem pierwszych rekomendacji, dlatego też ciekawą opcją mogą być płatne recenzje na Facebook.
Po trzecie: będziesz budować swoją markę osobistą
Internet jest dziś potężnym źródłem wiedzy, ale i promocji osób, które odważą się wyjść ze swoimi produktami i usługami do odbiorców. Jeśli chcesz efektywnie budować swoją markę osobistą, musisz być obecny w social mediach. Świetnym pomysłem będzie też przełamanie strachu i rozpoczęcie nagrywania filmów na YouTube. Sympatia i zaufanie, jakie poczują do Ciebie widzowie, przełożą się na większe zainteresowanie tym, co im oferujesz, a także zwiększą prawdopodobieństwo owocnej sprzedaży. Pierwsze tygodnie z nowym kontem facebookowym mogą być dla Ciebie dość trudne i mało spektakularne, jeśli chodzi o aktywność użytkowników, dlatego też warto rozważyć polskie usługi Facebook, na które składa się – między innymi – opcja zamówienia komentarzy do postów.
Po czwarte: dasz szansę na zapoznanie się ze sposobem działania usług
Prowadzisz myjnię samochodową, zakład stolarski, a może świadczysz usługę ozonowania? Twoi klienci z pewnością są bardzo ciekawi, co dzieje się w Twoim biznesie od zaplecza. Większość z nich styka się z Twoją pracą po raz pierwszy w życiu, dlatego też im więcej im pokażesz, tym większym zaufaniem Cię obdarzą.
Po piąte: zmonetyzujesz wiedzę
Kto wie, być może dzielenie się wiedzą w Internecie na tyle Ci się spodoba, że oprócz prowadzenia profili w social mediach zechcesz też rozkręcić własny kanał na YouTube? Tu sposobów monetyzacji wiedzy jest wiele, począwszy od płatnych reklam, aż po współprace z markami oraz możliwość budowania społeczności, która będzie Cię wspierać swoimi datkami.