Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

27 maja 2022

System do telefonicznej rejestracji pacjentów – jak pomoże placówce medycznej?

Pomimo nowoczesnych form kontaktu, takich jak e-mail, komunikator internetowy czy czat na stronie www, w wielu branżach wciąż podstawowym narzędziem kontaktu pozostaje telefon. To rozwiązanie, z którego nie sposób zrezygnować w przypadku np. branży medycznej. Duże przychodnie, gabinety czy kliniki każdego dnia odbierają setki połączeń. Obsługa wszystkich to spore wyzwanie. Dlatego warto korzystać z profesjonalnych narzędzi, np. oprogramowania do telefonicznej rejestracji pacjentów. Sprawdź, dlaczego platforma tego rodzaju sprawdza się w branży medycznej.

Szybkie i skuteczne umawianie wizyt dzięki funkcji kolejkowania

Telefoniczna rejestracja pacjentów to wciąż najpowszechniejsza forma umawiania wizyt u lekarza. Aby wspomóc obsługę połączeń, warto skorzystać z profesjonalnych programów. Na przykład, system Thulium dla branży medycznej automatyzuje, a tym samym usprawnia sporą część obsługi telefonicznej. Dzięki opcji kolejkowania połączeń dzwoniący zawsze wiedzą, na którym miejscu w kolejce się znajdują. Mogą zatem podjąć decyzję, czy chcą poczekać na połączenie, czy też ewentualnie zadzwonić później. To bardzo duże udogodnienie dla pacjentów. Dla dzwoniących nie ma bowiem nic bardziej frustrującego niż sygnał ciągle zajętego telefonu bez informacji o tym, kiedy połączenie będzie wolne. Dlatego też opcja kolejkowania sprawia, że telefoniczna rejestracja pacjentów odbywa się o wiele sprawniej i efektywniej.

Menu głosowe IVR – skuteczna automatyzacja obsługi

Menu głosowe IVR służy automatyzacji obsługi, a tym samym usprawnieniu procesu rejestracji czy udzielania informacji. W jaki sposób działa drzewo IVR? Otóż dzwoniący słyszy komunikaty głosowe informujące o konieczności naciśnięcia konkretnych przycisków. Na przykład, jeśli chcesz umówić wizytę, naciskasz 1, jeśli szukasz informacji na temat specjalistów przyjmujących w przychodni, przyciskasz 2 itp. Proces dopasowania konkretnych funkcji do przycisków lub cyfr jest w pełni po stronie danej placówki. To pozwala w dowolny sposób skonfigurować oprogramowanie, aby pacjent mógł szybko i sprawnie skontaktować się z daną osobą, która najlepiej odpowie na jego potrzeby. Dzięki tej funkcji telefoniczna rejestracja pacjentów przebiega znacznie sprawniej, co ułatwia pracę konsultantów i jednocześnie cieszy dzwoniących – wiedzą oni bowiem, że połączą się z osobą, która najlepiej zajmie się ich sprawą.

Obsługa kilku przychodni z jednego miejsca

Platforma Thulium to także świetne rozwiązanie dla sieci przychodni. Kilka placówek pod jednym szyldem to częste rozwiązanie, zwłaszcza w dużych miastach. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu zyskujesz dostęp do pełnej bazy pacjentów i połączeń. Telefony i inne formy kontaktu z pacjentami mogą być obsługiwane przez jeden system. To zapewnia lepszy dostęp do danych oraz większą kontrolę. Dzięki temu możliwe jest powołanie zespołu konsultantów, którzy zajmują się np. jedynie rejestracją pacjentów lub też udzielaniem informacji na konkretne tematy. W efekcie konsultant może przekazać dzwoniącemu informację, że np. w konkretnej placówce nie ma już wolnych terminów wizyt do danego specjalisty, ale w przychodni należącej do sieci, znajdującej się dwa osiedla dalej można umówić się na wizytę.

0 0 votes
Article Rating
Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Treści zawarte na OFIO powinny być konsultowane z lekarzem, specjalistą lub fachowcem.
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx
()
x