Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

23 maja 2022

E-marketing z 1stplace – gotowy na sukces?

Reklama dźwignią handlu ‒ chyba każdy z nas słyszał takie powiedzenie. Trudno się z nim nie zgodzić. W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja nie śpi, a konsumenci są coraz bardziej świadomi, zadbać trzeba nie tylko o wysokiej jakości usługi, ale też o e-marketing. Wielu przedsiębiorców doskonale zna się na swoim biznesie, lecz kwestia promocji, na przykład pozycjonowania, stanowi dla nich czarną magię. Służymy pomocą! W 1stplace dbamy o to, by nasi klienci nie musieli martwić się o marketing internetowy i mogli całą energię przeznaczyć na rozwój swoich biznesów.

Krok numer jeden ‒ nowoczesna witryna 

Bez względu na to, w jakiej branży działamy, w pierwszej kolejności powinniśmy zadbać o nowoczesną, funkcjonalną witrynę ‒ stronę internetową lub sklep e-commerce. Projekt powinien być dobrze przemyślany, opracowany z troską o każdy szczegół. Na co zwrócić największą uwagę? 

Architektura witryny 

Użytkownik nie może pogubić się w gąszczu podstron i zakładek ‒ najlepiej, aby dotarcie do konkretnego elementu, na przykład produktu, kategorii, zakładki, możliwe było przy pomocy maksymalnie trzech kliknięć. Hierarchizacja kategorii, intuicyjna ścieżka zakupowa, przemyślane rozmieszczenie wszystkich elementów to podstawa. 

Projekt graficzny

O gustach trudno dyskutować, każdy z nas ma własne preferencje, własną wizję web designu. O jakich kwestiach warto  jednak pamiętać, tworząc warstwę graficzną strony? Kolorystyka powinna być dopasowana do specyfiki branży (inne odcienie sprawdzą się w przypadku kancelarii prawnej, inne będą odpowiednie dla agencji kreatywnej). Kolory powinny współgrać z sobą. Liczą się również wyraźny font, estetyczne layouty, zdjęcia produktów, artykułów, realizacji. 

Funkcjonalności 

Należy też pamiętać o funkcjonalnościach ‒ żadna nowoczesna witryna nie może obyć się bez nich. Jakie funkcjonalności zaliczamy do najważniejszych? Oczywiście lista będzie różnić się w zależności od specyfiki biznesu, wśród najpopularniejszych rozwiązań wymienić możemy takie, jak: 

  • integracja z porównywarkami cen, z Allegro, z mediami społecznościowymi, z hurtownią
  • wewnętrzna wyszukiwarka usług i produktów 
  • generator kodów rabatowych 
  • formularz kontaktowy, livechat. 

1stplace o wszystko zadbamy, na koncie mamy realizację zarówno prostych, wizytówkowych stron firmowych, jaki i witryn z wieloma zakładkami, portali internetowych, sklepów e-commerce z niedużą, jak i bardzo rozbudowaną ofertą. Zapewniamy kompleksową obsługę, pomagamy w wyborze hostingu i domeny, wyjaśniamy ewentualne wątpliwości, jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami. 

Krok numer dwa ‒ pozycjonowanie sklepu internetowego lub strony www

Krok numer dwa to zwiększenie widoczności w internecie. W pierwszej kolejności dobrze zadbać o pozycje witryny w bezpłatnych, czyli organicznych wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie (oczywiście, o ile prowadzone jest w oparciu o dobrze przemyślaną strategię), pozwala na uzyskanie satysfakcjonujących rezultatów. Jakich? 

  1. Miejsce w TOP10 ‒ użytkownicy, po wpisaniu w wyszukiwarkę fraz kluczowych, w ułamku sekundy otrzymują listę domen. (Na najwyższych pozycjach znajdują się te, które roboty Google uznają za najbardziej wartościowe). W zależności od zapytania, Google zwraca różną liczbę wyników ‒ jednak praktycznie zawsze, użytkownicy klikają w wyniki z pierwszej strony, na drugą czy trzecią stronę wyszukiwarki praktycznie nikt nie dociera.  Brak witryny w TOP 10 to często brak konwersji. 
  2. Większy autorytet ‒ sklepy internetowe i strony www, które znajdują się w TOP 10, uznawane są za bardziej wiarygodne, mają więc większy autorytet. Skutkuje to większym zaufaniem, a co za tym idzie, wyższym współczynnikiem konwersji.  
  3. Przewaga nad konkurencją ‒ oczywiście, im wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania, tym większa przewaga nad konkurencją.  

Krok numer trzy: inne działania z zakresu e-marketingu 

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych przynosi bardzo dobre efekty. Warto jednak korzystać także z innych form e-marketingu. Dzięki temu wykorzystamy różne sposoby na dotarcie do klienta. 

Kampanie Google Ads 

Kampanie Google Ads to sposób, by bardzo szybko dotrzeć do użytkowników, którzy stanowią naszą grupę docelową, na przykład do rodziców, osób interesujących się kosmetykami, miłośników podróżowania itd. Takie reklamy emitowane mogą być w formie tekstowej, graficznej bądź wideo, a wyświetlane są (w zależności od rodzaju), w różnych miejscach, między innymi w karcie Zakupy, w wynikach wyszukiwania, na portalu Youtube, w aplikacjach czy w sieci reklamowej Google. 

Google Ads to reklamy płatne, rozliczane za każde kliknięcie (Pay per click, PPC), za każde 1000 wyświetleń (Pay per mile, czyli PPM) bądź, w przypadku kampanii wideo, jeśli użytkownik obejrzy minimum 30 sekund wideo lub całe nagranie ‒jeśli jest krótsze niż 30 sekund ( Pay per view, PPV).  

Działania w mediach społecznościowych 

Publikacja ciekawych, angażujących wpisów w mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku bądź LinkedInie, to nie tylko sposób, na zdobycie nowych klientów. To również droga do zwiększenia rozpoznawalności firmy, zbudowania wokół niej społeczności, nawiązania relacji z użytkownikami. 

Optymalizacja wizytówki Google Moja Firma 

Wizytówka Google Moja Firma to bezpłatne, ale mające wiele zalet narzędzie marketingu internetowego (zwłaszcza w przypadku biznesów lokalnych).  Dobrze zoptymalizowana wizytówka sprawi, że informacje na temat naszej firmy widoczne będą już z poziomu wyszukiwarki. Na firmowym profilu umieścić możemy informacje na temat oferty, zdjęcia, prowadzić także możemy minibloga, a użytkownicy mają możliwość publikacji opinii. 

1st place – kim jesteśmy? 

Po krótkim omówieniu sposobów na zwiększenie widoczności biznesu w sieci i mnożenie współczynnika konwersji, przyszedł czas na kilka słów na temat naszej agencji SEO. Od ponad 10 lat wspieramy naszych klientów w zakresie marketingu internetowego. Projektujemy i tworzymy sklepy internetowe dla różnych branż, z różną ilością asortymentu. 

Kolejną częścią naszych usług jest pozycjonowanie ‒ pozycjonujemy lokalnie i globalnie. Zajmujemy się także kampaniami Google Ads i innymi formami marketingu internetowego. Zapraszamy do współpracy klientów z Poznania, Warszawy, Krakowa i innych części kraju. 

Rozwijaj swój biznes z 1stplace! 

5 1 vote
Article Rating
Materiał Partnera. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami na Ofio: reklamajola@wp.pl
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx
()
x