Pomysł na tekst to nie wszystko! Przedstawiamy ABC unikalnego tekstu na stronę internetową

Pisanie treści pod kątem SEO to nie lada wyzwanie dla każdego copywritera. Zwłaszcza, kiedy temat tekstu nie jest popularny, ani nawet przystępny. Wpisy powinny być oryginalne i wartościowe. Dobry marketing treści stosowanie przyciągnie odpowiednią ilość internautów na każdą stronę internetową. Na czym warto skupić się podczas kreowania contentu na portale? Przejdź do naszego poradnika, aby zagłębić się w fundamentalny element pozycjonowania witryn online.
Ubierz witrynę nie tylko w słowa! Zobacz, czym powinien odznaczać się oryginalny content
1) Frazy kluczowe – przeprowadź analizę i dobierz odpowiednie słowa do swojej witryny internetowej. Podstawowe hasła odgrywają istotną rolę w pozycjonowaniu portali, ponieważ to właśnie dzięki nim, w łatwy sposób dotrzesz do potencjalnego klienta. Wyrazy kluczowe są wpisywane przez każdego internautę w okienko wyszukiwania, dlatego optymalne nasycenie tekstu tymi frazami, przyczyni się do zwiększonej widoczności strony w wyszukiwarce.
2) Interesujący tytuł oraz lead – to elementy kluczowe dla użytkowników. Nagłówek odpowiedzialny jest za przyciąganie klientów, którzy kreują ruch na stronie. Oryginalne tytuły równają się ze zwiększeniem zasięgów witryny.
„Najwyżej w hierarchii nagłówków jest ten, oznaczony tagiem H1. Z reguły występuje on raz na każdej podstronie, a wyszukiwarki traktują go priorytetowo. Nagłówek H1 jest największym ze wszystkich nagłówków. Ponieważ tak bardzo się wyróżnia zalecane jest, by uwzględnić w nim słowa kluczowe, najlepiej w nieodmienionej formie (pod warunkiem, że w tej postaci są one poprawne językowo). Wskazane jest, żeby nagłówek H1 został umieszczony na górze strony: poniżej leadu, nad pierwszym akapitem.”
źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/gdansk/
3) Unikalne treści – kopiowanie tekstów jest niewskazane. Roboty Google to internetowi ochroniarze. Nie przepuszczają kradzionych wpisów dalej do sieci, przez co strona internetowa nie zwiększy swojej lokaty, a wręcz przeciwnie, zastanie zdegradowana w rankingu wyszukiwarki. Dlatego też oryginalny content stanowi istotę w pozycjonowaniu portali internetowych.
4) Poprawność językowa – wystrzegaj się literówek oraz błędów stylistycznych. Gafy ortograficzne zdarzają się każdemu, a dokumenty tekstowe czasami mogą nie poprawić za nas treści, dlatego tak ważne jest sprawdzenie gotowych wpisów przed umieszczeniem ich na stronie internetowej. Nie popełniając błędów językowych stajesz się bardziej wiarygodny dla Googlebotów. Dodatkowo witryna cechuje się wyrazistością i jasnością.
Przestrzeganie tych wszystkich zasad z całą pewnością przyczyni się do wprowadzenia wyższych standardów do każdego portalu internetowego. Rozpocznij pozycjonowanie strony od tworzenia angażującego i unikalnego contentu!