Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

18 października 2021

Marshmello otworzy finał Ligi Mistrzów UEFA

PepsiCo

Marshmello, światowa supergwiazda muzyki elektronicznej i zdobywca licznych nagród, uświetni tegoroczną ceremonię otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA. Krążki uznanego artysty DJ-a i producenta muzycznego wielokrotnie pokryły się platyną, a przeboje takie jak „Happier”, „Silence” czy „Friends”, znane są fanom na całym świecie. Podczas piątego z rzędu wydarzenia sponsorowanego przez markę Pepsi, w sobotę 29 maja 2021 roku Marshmello zaprezentuje bezprecedensowe, sześciominutowe wirtualne doświadczenie muzyczne, wykorzystując w tym celu najnowsze osiągnięcia techniki. To niezwykłe wydarzenie będzie pierwszym tego typu przedsięwzięciem nie tylko dla słuchaczy i widzów, ale i Pepsi oraz UEFA.

W ramach zapowiedzi swojego występu podczas finału Ligi Mistrzów UEFA Marshmello wziął udział w specjalnym klipie, w którym rozważa dostępne możliwości na kolejny show. Pojawiają się propozycje od znajomych postaci z innych produkcji marki Pepsi, w tym największego kozaka futbolu (GOAT) wszech czasów, Leo Messiego, mistrza świata, Paula Pogby, a także sensacyjnego skrzydłowego Borussii Dortmund, Jadona Sancho, a uzupełniają je członkowie grupy muzycznej Now United. Końcowa scena, w której artysta pojawia się w towarzystwie kultowego trofeum Ligi Mistrzów UEFA stanowi zapowiedź fantastycznego przedstawienia dla widzów na całym świecie.

„To był zupełnie inny rok niż poprzednie. Nie mogę się doczekać, gdy fani sportu, muzyki i rozrywki w czystej formie wezmą udział w show, jakiego nigdy wcześniej nie doświadczyli. Dzięki marce Pepsi oraz UEFA zamierzam pokazać światu występ, który zachwyci wszystkich” – powiedział Marshmello.

Finał Ligi Mistrzów UEFA jest jednym z najbardziej wyczekiwanych dorocznych wydarzeń sportowych na świecie, a tegoroczne spotkanie będzie transmitowane w ponad 200 krajach. Ceremonia otwarcia prezentowana przez Pepsi będzie miała miejsce na kilka minut przed rozpoczęciem najważniejszego meczu europejskiej piłki klubowej. W wydarzeniu prezentowane będą wszystkie marki Pepsi, obejmujące Pepsi, Pepsi Black / MAX oraz Diet Pepsi.

„We współpracy z UEFA Pepsi od 2016 roku buduje platformę ceremonii otwarcia – tegoroczny program sprawi, że wszyscy zostaniemy przeniesieni na wyższy poziom doznań. Pepsi doskonale rozumie, na czym polega rozrywka, a w czasach, gdy świat jej najbardziej potrzebuje, nasza marka przynosi radość i lekkość – powiedziała Natalia Filippociants, wiceprezes PepsiCo ds. marketingu napojów. – Mimo że w tym roku na stadionie pojawi się mniej ludzi, nie zabraknie energii i emocji. Marshmello wręcz idealnie nadaje się do zainaugurowania tegorocznego finału, który rozpocznie od pulsujących radością utworów, zachęcających fanów piłki nożnej oraz muzyki do świętowania. Uwaga: niedługo pojawią się kolejne zapowiedzi uczestników tego wielkiego wydarzenia – w tym kilkoro gości specjalnych – więc warto na bieżąco śledzić informacje” – dodała Natalia Filippociants.

„Cieszymy się na kolejny rok współpracy z Pepsi, dzięki czemu możemy zachwycać fanów na całym świecie, łącząc muzykę, rozrywkę i sport – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA. – Bliska współpraca między naszymi organizacjami zaowocowała ogromnym sukcesem, który polega na wprowadzeniu do finału Ligi Mistrzów UEFA wielkich nazwisk i fantastycznych występów muzycznych. Jesteśmy przekonani, że Marshmello zaprezentuje niezapomniane show” – dodał Guy-Laurent Epstein.

Globalne partnerstwo marki z Ligą Mistrzów UEFA w 2021 roku Pepsi rozpoczęła od globalnej kampanii „Music Keeps Us Fizzing”. W pełnej świeżości reklamie pod nazwą Fizz to Life fani mogą podziwiać talenty Leo Messiego, Paula Pogby, Shanice van de Sanden i Jadona Sancho, podczas gdy dynamiczne połączenie piłki nożnej i muzyki pokazuje, że kultura kibiców futbolu to coś więcej niż tylko 90-minutowa gra.

Dołącz do rozmowy z #FORTHELOVEOFIT.

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Źródło: PepsiCo

Źródło informacji: PR Newswire

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx
()
x