Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

29 stycznia 2023

Niezależne badanie dowodzi, że oferowane przez LiveRamp rozwiązanie do uwierzytelniania ruchu sieciowego przynosi ponad 340% zwrotu z inwestycji

Globalne wdrożenie ATS przez ponad 400 globalnych wydawców i 70 platform potwierdza, że jest to czołowe rozwiązanie ekosystemu sieciowego w czasie po rezygnacji z cookies.

SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– LiveRamp® (NYSE: RAMP) czołowa platforma wymiany danych podała dziś, że rozwiązanie uwierzytelniania ruchu sieciowego Authenticated Traffic Solution (ATS) jest użytkowane przez setki wydawców, marek i platform z całego świata, w tym w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Australii i Japonii. Ponad 70 platform koordynujących popyt i podaż, w tym 70% notowanych w rankingu mediów cyfrowych Comscore 20 i 65% w Comscore 50, użytkuje ATS, aby zaoferować specjalistom ds. marketingu bardziej wydajną metodę docierania do konsumentów i mierzenia zasięgów kampanii reklamowych bez zewnętrznych plików cookies czy identyfikatorów urządzeń mobilnych.

„Po rezygnacji z zewnętrznych plików cookies i identyfikatorów urządzeń mobilnych branża cyfrowa przechodzi potężne przeobrażenia. Rozpoczęliśmy tworzenie neutralnej i interoperacyjnej infrastruktury dla tej nowej rzeczywistości, a niesamowite upowszechnienie się ATS na całym świecie dowodzi, że nam się udało – powiedział Scott Howe, prezes LiveRamp. – Wystarczy oddać wydawcom i marketingowcom kontrolę nad danymi objętymi ATS. Kontrola ta zapewnia lepsze wyniki marketingowcom i wydawcom i daje szansę na większą przejrzystość. Z ATS korzysta ponad 100 marek, w tym klienci agencyjni. Spodziewamy się, że liczba ta będzie rosła”.

Wydawcy

Wydawcy, w tym Microsoft Advertising, druga najpopularniejsza na świecie platforma treści reklamowych, która osiągnęła ponad 40-procentowy wzrost zysków z uwierzytelnionych treści reklamowych liczony według wyświetleń, korzystają z ATS do uruchamiania baz klientów i zwiększania zysków. Skala, na jaką ATS przyjęło się na świecie, pokazuje, że szeroka rzesza wydawców postrzega rozwiązanie oferowane przez LiveRamp nie tylko jako istotne w kontekście wyników ich działalności, ale także z punktu widzenia docierania do unikatowej, zróżnicowanej grupy odbiorców. Do grona znamienitych wydawców korzystających z ATS należą: Realtor.com, CafeMedia, Tubi i The McClatchy Company w USA; Dennis Publishing, eBay Classifieds Group UK i IDG w Wielkiej Brytanii; Burda Community Network w Niemczech; oraz Cricket Australia, pierwszy wydawca operujący w środowisku aplikacji mobilnych, a także wielu innych.

„Widzowie programów telewizyjnych są dziś dobrze osadzeni w środowiskach streamingowych, podzielonych w perspektywie światowej na różnorodne platformy mobilne dla reklamodawców. To stawia przed marketingowcami wyzwanie pod względem dotarcia i mierzenia docelowej, wielowymiarowej grupy odbiorców oraz wprowadzenia spersonalizowanych identyfikatorów, które zagwarantują, że kampanie reklamowe będą dostosowane do konkretnych kanałów i urządzeń – powiedział Mark Rotblat, dyrektor ds. przychodów Tubi. – Poprzez uwierzytelnianie LiveRamp pomaga nam nawiązywać bezpośrednią relację z naszymi widzami, dzięki czemu możemy na szeroką skalę oferować im doświadczenia, których oczekują”.

„Jako jeden z pierwszych europejskich użytkowników, oferowanego przez LiveRamp, ATS zacieśniliśmy nasze relacje z ważnymi dla nas wydawcami partnerskimi – dodała Mandy Schwab, dyrektor ds. mediów cyfrowych w Burda Community Network (BCN). – Od momentu zintegrowania rozwiązania ATS, które nastąpiło w ubiegłym roku, umożliwiliśmy markom mediowym dostęp do większych zysków z mediów dzięki stworzeniu spersonalizowanej, wiarygodnej grupy odbiorców”.

„Razem z LiveRamp oddajemy stery w ręce wydawców – powiedział Paul Bannister, dyrektor ds. bezpieczeństwa informacji CafeMedia. – Umożliwiamy tysiącom współpracujących z nami marek powiększanie zysków dzięki korzystaniu w sposób bezpieczny i ukierunkowany na ochronę prywatności z danych uzyskanych z pierwszej ręki, bez konieczności martwienia się o wycieki danych, co zapewnia oferowana przez LiveRamp kompleksowa technologia kontroli danych. Już teraz widzimy, że w przypadku odbiorców poddanych uwierzytelnianiu uzyskujemy lepsze wyniki niż przy korzystaniu z zewnętrznych plików cookies”.

Marki

Nowe badanie Total Economic Impact™ (TEI) firmy Forrester Consulting przeprowadzone na zlecenie LiveRamp wykazało, że reklamodawcy korzystający z oferowanego przez LiveRamp ATS mogą w ciągu zaledwie trzech lat uzyskać zwrot z inwestycji na poziomie 343%, a zwrot z inwestycji początkowej po zaledwie sześciu miesiącach.

Ponad 100 marek światowych z różnych klastrów uznało konieczność znalezienia alternatywy dla utraty wartości danych i stwierdziło, że ATS jest trwałym i cennym rozwiązaniem dla wiarygodnego uruchamiania, mierzenia i przypisywania atrybutów do konkretnych urządzeń, aplikacji mobilnych, podłączonych kanałów TV i usług OTT. W porównaniu do kampanii opartych na zewnętrznych plikach cookies marketingowcy dostrzegli, że LiveRamp przynosi szereg korzyści, w tym:

– uzyskany przez wiodącą na świecie, międzynarodową sieć hoteli wzrost rezerwacji na poziomie 403%,

– 85-95% pełnych obejrzeń spotów wideo (Video Completion Rate, VCR) wiodącej organizacji niedochodowej zajmującej się zdrowiem społecznym,

– uzyskany w ubiegłym roku przez wiele marek średni wzrost stopy zwrotu z aktywów na poziomie 84,3%.

Tylko w pierwszym kwartale 2021 r. ATS umożliwił setkom marek przeprowadzenie kampanii reklamowych ukierunkowanych na konkretnych odbiorców ze wszystkich kanałów, dzięki czemu relacje z konsumentami stały się trafne, skonkretyzowane i możliwe do zmierzenia. W miarę nabierania przez marki i ich przedstawicieli rozpędu zwiększyło się ich zainteresowanie rozwiązaniem LiveRamp, co wynika z dążenia do aktywowania segmentów platform technologii i wydawców umożliwiających ich dotarcie do konkretnych odbiorców – bez konieczności korzystania z zewnętrznych plików cookies i identyfikatorów urządzeń.

„Jeszcze przed wyeliminowaniem zewnętrznych plików cookies korzystaliśmy z innego rodzaju identyfikatorów, które pozwoliłyby nam na świadczenie lepiej ukierunkowanych usług marketingowych i poprawę zysków z marketingu, zwłaszcza w przypadku sieciowych kampanii wideo, ponieważ konsumenci coraz więcej czasu poświęcają na oglądanie treści wideo – powiedział Manuel Cimarosti, dyrektor ds. analityki mediów i strategii danych w Danone. – Już na etapie testów, w porównaniu do zewnętrznych plików cookies, ATS przyniósł 4% wzrost wartości wskaźnika pełnych obejrzeń treści wideo względem większej efektywności kosztowej na poziomie 40%. Wyniki te są bezcenne, ponieważ nadal rozwijamy nasze bezpośrednie relacje z odbiorcami użytkującymi różne kanały dystrybucji treści i reinwestujemy oszczędności w zwiększanie zasięgów”.

„Nasza branża znalazła się na rozdrożu, z którego możemy ruszyć naprzód, kierując się przejrzystością i opartym na świadomości prywatności podejściu do uwierzytelniania użytkowników, albo ryzykować popełnienie tych samych błędów, jakie zdarzyły nam się przy korzystaniu z zewnętrznych plików cookies – dodała Liane Nadeu, wiceprezes i szefowa działu marketingu precyzyjnego i inwestycji w Digitas North America. – Radzimy naszym klientom, aby wykorzystali czas, jaki pozostał do całkowitego wyeliminowana zewnętrznych plików cookies i przetestowali, a także zainwestowali w rozwiązania uwierzytelniające, dzięki którym zyskają większe zaufanie konsumentów”.

Platformy

Od chwili wprowadzenia na rynek, identyfikator zdobył dużą popularność wśród platform i jest wykorzystywany na wszystkich najważniejszych na świecie platformach podażowych, w tym Index Exchange, Magnite, OpenX, PubMatic, a ostatnio Xandr. ATS wykorzystywany jest również na wszystkich wiodących platformach popytowych, jak na przykład Amobee, Beeswax, Criteo, MediaMath, Roku i The Trade Desk.

„ATS zaprojektowano tak, aby wytrzymał próbę czasu, uwzględniał przyszłe zmiany w prawodawstwie o prywatności i gwarantował konsumentom wartość dodaną – zauważył Travis Clinger, wiceprezes LiveRamp ds. adresowalności ekosystemu. – Nie ma wątpliwości co do tego, że uwierzytelnianie przekłada się na zasoby o wyższej wartości i lepsze wyniki. Ci, którzy już dziś wdrożą strategię uwierzytelniania, zyskają znaczącą przewagę konkurencyjną w zakresie zastępowania identyfikatorów urządzeń mobilnych, zewnętrznych plików cookies i innych nastręczających problemy identyfikatorów, w przypadku których prywatność konsumenta nie jest priorytetem”.

Więcej informacji na temat ATS można uzyskać na stronie: liveramp.com/authenticated-traffic-solution.

LiveRamp

LiveRamp to czołowa platforma wymiany danych służąca do bezpiecznego i efektywnego ich wykorzystywania. Dzięki kluczowym możliwościom rozpoznawania tożsamości i niezrównanej sieci, LiveRamp pozwala firmom i ich partnerom na lepsze łączenie, kontrolowanie i aktywowanie danych w celu tworzenia zupełnie nowej jakości obsługi klienta i osiągania lepszych wyników biznesowych. W pełni interoperacyjna i neutralna infrastruktura LiveRamp zapewnia kompleksowe możliwości zastosowania przez najlepsze marki, agencje i wydawców z całego świata. Więcej informacji na stronie internetowej www.LiveRamp.com.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210519005270/en/

Źródło: LiveRamp

Źródło informacji: Business Wire

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx