Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

5 lutego 2023

Rozwój nowoczesnych pojazdów energetycznych, oficjalna premiera GWM HAVAL H6 PHEV

Boosting new energy vehicles, GWM HAVAL H6 PHEV Officially Launched

28 września oficjalnie wprowadzono na rynek model HAVAL H6 PHEV, co stanowi kolejne osiągnięcie koncernu GWM w zakresie nowych gałęzi przemysłu energetycznego.

Podczas premiery HAVAL H6 PHEV dyrektor ds. rozwoju GWM Li Ruifeng podkreślił, że „HAVAL chce zostać najbardziej profesjonalną i wartościową marką SUV-ów w sektorze ekologicznych energii”.

W prezentacji zwrócono uwagę na akumulator, moc i szereg innych zalet HAVAL H6 PHEV.

W HAVAL H6 PHEV zastosowano akumulator zasilający „core armor” i zmniejszono ryzyko związane z bezpieczeństwem akumulatora poprzez zastosowanie skrzyni ze stali o wysokiej wytrzymałości, konstrukcji izolującej od ciepła oraz wysokowytrzymałej ramy bezpieczeństwa.

Pod względem poziomu mocy, zbudowany w oparciu o L.E.M.O.N. DHT, HAVAL H6 PHEV może inteligentnie przełączać się pomiędzy sześcioma trybami mocy, obejmującymi EV, połączenie szeregowe, bezpośredni napęd mocy, ekonomiczny napęd bezpośredni, połączenie równoległe i odzysk energii, dzięki czemu silnik zawsze utrzymuje się w najlepszym zakresie efektywności energetycznej.

„Hybrydowy układ napędowy plug-in w HAVAL H6 PHEV znacznie zwiększył zasięg i oszczędność paliwa” – poinformował ifeng, znany chiński podmiot medialny.

HAVAL H6 PHEV jest obecnie dostępny w Chinach, a wkrótce trafi również do Tajlandii.

Oprócz tego pojazdu, HAVAL H6 HEV, JOLION HEV i pozostałe nowe modele energetyczne GWM zostały wprowadzone na rynek międzynarodowy i zyskały uznanie na rynku. Już 2 września tego roku H6 HEV i JOLION HEV wyprodukowane w zakładzie Rayong New Energy w Tajlandii osiągnęły poziom 10 tys. sztuk.

Gwałtowna transformacja HAVAL w zakresie nowej energii jest nierozerwalnie związana z układem GWM w łańcuchu przemysłu nowej energii, takim jak L.E.M.O.N. DHT i technologia akumulatorowa.

„Integracja technologii wszystkich sektorów w łańcuchu umożliwiła zdecydowany rozwój HAVAL” – powiedział Li Ruifeng.

Układ L.E.M.O.N. DHT opracowany przez GWM jest wysoce zintegrowanym benzynowo-elektrycznym systemem hybrydowym, który jest kompatybilny z architekturą zasilania HEV i PHEV.

Wywodzący się z GWM SVOLT ukształtował kompleksowe możliwości produkcji nowej energii oraz badań i rozwoju obejmujące materiały akumulatorowe, ogniwa i moduły, a we wrześniu tego roku oficjalnie wszedł do sektora recyklingu akumulatorów.

Ponadto spółka GWM stworzyła zintegrowany, ekologiczny łańcuch dostaw „produkcja – magazynowanie – transport – uzupełnianie – zastosowanie” w dziedzinie technologii energii wodorowej.

„Przemysł związany z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii ma niezwykle złożony system łańcucha przemysłowego. Jeśli chcemy stać się czołowym graczem w tej dziedzinie, musimy stworzyć bezpieczną równowagę ekologiczną dla łańcucha przemysłu nowej energii” – powiedział Mu Feng, prezes GWM.

GWM będzie konsekwentnie inwestować w badania i rozwój w zakresie ekologicznej i czystej energii, aby zbudować ogólnoświatowy niskoemisyjny łańcuch przemysłu motoryzacyjnego. Będzie on obejmował badania i rozwój pojazdów, łańcuchy dostaw, produkcję pojazdów, logistykę, sprzedaż i użytkowanie, a także złomowanie i recykling.

Źródło: GWM

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx