Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

28 marca 2025

Koniec z zatorami w sieci! Cisco prezentuje inteligentne rozwiązania dla operatorów

Cisco, światowy lider w dziedzinie technologii sieciowych i bezpieczeństwa, przedstawił dziś innowacyjne rozwiązania sieciowe, które umożliwiają dostawcom usług tworzenie zróżnicowanych ofert oraz dostarczanie skalowalnych, niezawodnych i opartych na AI doświadczeń.

Cisco Agile Services Networking rewolucjonizuje sposób, w jaki dostawcy usług budują i zarządzają swoimi sieciami, otwierając przed nimi nowe możliwości generowania przychodów na rynku AI. Ta nowa architektura łączy wydajne, zaawansowane układy routingowe Cisco Silicon One, zunifikowane oprogramowanie oraz integrację technologii IP i optyki w jedną, spójną sieć. Pierwsi klienci, m.in. Arelion, Lumen oraz Reliance Jio, już odnotowali znaczną poprawę wydajności swoich sieci i jej wpływ na, redukcję kosztów, generowanie nowych źródeł przychodów oraz wzrost jakości doświadczeń użytkowników.

„Tempo innowacji w dziedzinie AI jest zdumiewające. Przełomy technologiczne w tej dziedzinie dopiero zaczynają przekładać się na nowe doświadczenia dla konsumentów i aplikacje dla firm, które zmienią sposób działania i łączenia świata” – stwierdził Jeetu Patel, Chief Product Officer w Cisco. „Zmiana ta stwarza ogromne możliwości dla dostawców usług, którzy chcą rozwijać swoją działalność i obniżać koszty poprzez modernizację infrastruktury pod kątem sztucznej inteligencji. Cisco jest w doskonałej pozycji, aby pomóc dostawcom usług w monetyzowaniu tych nowych źródeł przychodów, a Cisco Agile Services Networking oferuje zaawansowane układy scalone, systemy i oprogramowanie, których potrzebują, aby prosperować”.

Cisco Agile Services Networking – pełna widoczność i gwarancja łączności end-to-end

Dzisiaj Cisco rozszerza Agile Services Networking o dwie nowe innowacje, które pozwalają na monitorowanie łączności w czasie rzeczywistym – zarówno wewnątrz sieci, jak i poza nią – co pozwala dostawcom tworzyć stabilne, dochodowe i gotowe na AI środowiska. Łącznie, rozwiązania te umożliwiają pełną widoczność: od użytkowników podłączonych do sieci domowych i mobilnych, przez sieci rdzeniowych dostawców usług, aż po usługi dostarczane w chmurze poza siecią.

  • ThousandEyes Connected Devices: Rozszerza możliwości platformy Cisco ThousandEyes dla dostawców usług, oferując wysoką widoczność wszystkich doświadczeń użytkowników. Dzięki monitorowaniu wydajności sieci na ostatnim odcinku (last mile), dostawcy mogą wykrywać i usuwać problemy, zanim wpłyną one na użytkowników, koncentrując się nie tylko na szybkości, ale przede wszystkim na jakości świadczonych usług.
  • Provider Connectivity Assurance: Nowa funkcja „User Experience”, oparta na sztucznej inteligencji, podnosi wydajność sieci operatorów usług mobilnych. Dzięki analizie ruchu w czasie rzeczywistym oraz predykcyjnej analizie zapotrzebowania, dostawcy mogą poprawiać jakość usług, redukować przeciążenia, zwiększać prędkość i dynamicznie optymalizować wykorzystanie pasma.

Rozwiązania te, stosowane przez firmy takie jak Virgin Media O2 i Odido, pozwalają podnieść satysfakcję klientów oraz nowe możliwości dla różnych ofert i minimalizować odpływ klientów.

„W branży, gdzie sieci i usługi ulegają coraz większej integracji, skupiamy się na dostarczaniu lepszych usług oraz zwiększaniu wartości dla milionów naszych klientów” – powiedział Gareth Lister, Dyrektor ds. Produktów Klienckich w Virgin Media O2. „Virgin Media O2 jest od dawna synonimem ultrawysokich prędkości, a dzięki rozwiązaniu ThousandEyes Connected Devices, wspierającemu naszą usługę Smart Support, możemy monitorować i oceniać jakość połączeń w domach naszych klientów w czasie rzeczywistym”.

„W Odido naszym priorytetem jest zapewnienie wyjątkowych doświadczeń dla klientów. Aplikacja Cisco Provider Connectivity Assurance User Experience umożliwia nam uzyskanie dogłębnych informacji na temat przepustowości sieci, opóźnień oraz rzeczywistej wydajności aplikacji” – powiedział Juan Alberto Brescoli, Szef Sieci Dostępowej w Odido Netherlands. „Możliwość wdrożenia rozwiązania w istniejącej infrastrukturze eliminuje potrzebę dodatkowego sprzętu czy rekonfiguracji sieci, co sprawia, że implementacja przebiega bezproblemowo. W obliczu rosnącego zapotrzebowania na nasz produkt Fixed Wireless Access (FWA), precyzyjne i bieżące monitorowanie doświadczeń użytkowników jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek”.

‘Innowacja jako usługa’ dla operatorów sieci mobilnych

Cisco prezentuje nowe funkcje w ramach platformy Mobility Services Platform, które mają na celu przyspieszenie wzrostu przychodów dostawców usług. Rozwiązania te obejmują ekosystem aplikacji i interfejsów API oraz zaawansowane usługi sieciowe dla ludzi, przestrzeni i urządzeń – wszystkie dostępne w modelu „as a service”.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx