czw. Maj 28th, 2020

Sprawdź, w jakie narzędzia biznesowe najlepiej inwestować

Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa warto inwestować w narzędzia biznesowe, które usprawniają jego funkcjonowanie. Oto obszary, którym szczególnie należy się wsparcie.

Zarządzanie procesami

Im większa staje się organizacja, tym procesy wewnętrzne stają się bardziej skomplikowane. Sprawna komunikacja pomiędzy poszczególnymi pracownikami i działami firmy wymaga użycia odpowiedniej platformy, gwarantującej szybki dostęp do danych, dostępność z różnych urządzeń i szybką wymianę informacji. Zarządzanie procesami przekłada się na wyższą efektywność pracowników i oszczędność czasu.

Utrzymanie relacji z klientami

Jeszcze ważniejsze jest utrzymywanie relacji z klientami. Obecnie w większości przypadków pozyskanie nowego klienta jest średnio 6 razy droższe niż utrzymanie dotychczasowego. Ponadto, lojalni klienci polecają ofertę swoim znajomym. Taką rekomendacją kieruje się aż 92% konsumentów. W celu budowanie relacji z klientami, za wszelką cenę należy, usprawniać ich obsługę i stosować narzędzia umożliwiające indywidualne, proaktywne podejście do klienta, co przekłada się na wyższą sprzedaż.

Sprzedaż

Warto inwestować także w narzędzia biznesowe ułatwiające samą sprzedaż. W większości firm odbywa się ona wieloma kanałami. Sprawne narzędzie sprzedażowe pozwolą zintegrować wszystkie kanały sprzedaży, zarówno w sieci, jak i bezpośrednio. Znacząco ułatwia to zarządzanie magazynem, księgowością czy marketingiem, obniżając koszty i przyczyniając się do wyższego zadowolenia klientów.

Oferta Craftware dla biznesu, czyli system CRM Salesforce

Te wszystkie narzędzia przedsiębiorstwo może zyskać, decydując się na sprawdzony system CRM. Na polskim rynku ciekawie prezentuje się oferta Craftware dla biznesu w postaci systemu CRM Salesforce. Narzędzie odpowiada między innymi za marketing, sprzedaż i obsługę klienta. Można je dostosować do potrzeb każdego przedsiębiorstwa, a dodatkowo jest wyposażone w ponad 3500 aplikacji, a także szerokie możliwości integracji. Historie dotychczasowych użytkowników wskazują, że korzystanie z Salesforce przyczynia się do wzrostu sprzedaży średnio o 25%. Jest to możliwe również dzięki wsparciu doświadczonych specjalistów, odpowiedzialnych za wdrożenie systemu.

Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami na Ofio: reklamajola@wp.pl