Tania firma graficzna z Pomorza
Jak wydawać pieniądze na kampanię reklamową, by odnosić sukces na rynku i jednocześnie nie wykorzystywać zbyt dużo środków z budżetu? Jednym z rozwiązań jest znalezienie studia graficznego, które w rozsądnych cenach zapewni świetne pomysły i projekty. Gdzie szukać takich ofert na Pomorzu?
Jak opracować plan na kampanię reklamową, by było tanio i dobrze?
Każda firma ma inne potrzeby, względem promocji swojej marki na rynku. Wszystko zależy od zasięgu reklamy, intensywności czy jej rodzaju. Niemniej jednak zawsze można szukać tutaj pewnych oszczędności, by nawet przy zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej, można było mówić o tanim projekcie.
Pierwszą zasadą jest projektowanie logo firmowego raz a dobrze. Czasem warto wydać więcej, ale mieć przy tym pewność, że w przyszłości nie będzie konieczna zmiana logotypu. To bowiem oznacza dodatkowe koszty i nie tylko jeśli chodzi o nowy projekt. Zmiana logo, to również zmiana wszystkich materiałów reklamowych, ale i modyfikacje na stronie internetowej czy w social mediach, a co ważniejsze – to również konieczność przyzwyczajania klientów do nowego znaku graficznego, tym samym intensywniejszej reklamy w mediach.
Drugą zasadą jest określenie potrzeb firmy i kanałów przekazu reklamowego, które pozwolą odnieść sukces. Jeśli firma działa na rynku lokalnym, to warto postawić na ulotki i wizytówki. W przypadku rynku globalnego, przydatna będzie reklama w sieci czy obecność na targach branżowych. Tutaj tania firma graficzna może opracować jeden projekt, który będzie wykorzystany przez drukarnię na ulotkach, plakatach czy banerach.
Strona wizytówka czy rozbudowany portal – na co warto zdecydować się?
Dziś każda, nawet firma o mniejszym, lokalnym zasięgu zwyczajnie musi istnieć w sieci. To może być obecność w postaci wizytówki w mediach społecznościowych, ale profesjonaliści stawiają też na własne portale internetowe. Co jest lepszym rozwiązaniem?
Ceny za projekty graficzne stron internetowych są oczywiście uzależnione od stopnia rozbudowania strony, dlatego taka strona wizytówka znacznie mniej obciąży budżet niż portal z menu i kilkoma podstronami. Trzeba też wziąć pod uwagę koszty obsługi strony, tj. np.:
- miejsca na serwerze,
- zakup domeny, czy
- prace konserwacyjne programisty.
I znów im bardziej rozbudowany portal, tym cena za jego funkcjonowanie wzrasta. Warto jednak wziąć pod uwagę, jakie przeznaczenie ma strona. Jeśli ma pełnić rolę skrzynki kontaktowej i strony informacyjnej, to lepszym wyborem jest portal internetowy, który przyciąga uwagę i animuje do podejmowania działań użytkowników strony. Jeśli jednak właścicielowi firmy zależy tylko na pozostawieniu informacji o swojej firmie i nie ma czasu na aktualizowanie strony, czy prowadzenie bloga lub czatu, to strona wizytówka w zupełności wystarczy.
Z czego zrezygnować przy napiętym budżecie?
Nawet tanie projekty reklam mogą oznaczać dla firmy spore wydatki, zwłaszcza jeśli biznes dopiero jest na starcie i na promocję czy reklamę trzeba inwestować z własnej kieszeni. Całkowita rezygnacja z reklam nie jest jednak dobrym pomysłem. Bez promocji firma pozostaje nieznana na rynku, a tym samym jest nikła szansa, że trafi do niej odpowiednia liczba klientów. Można jednak ograniczać wydatki, decydując się tylko na poszczególne działania. Jakie?
Bez wątpienia trzeba skoncentrować się na stronie internetowej i wizytówkach. Klienci najczęściej informacji szukają właśnie w internecie, dlatego dobrze zaprojektowana i pozycjonowana strona www będzie optymalnie pracować na sukces firmy. Ważne są też akcydensy, na przykład w postaci wizytówki, które ciekawie zaprojektowane mogą spełniać funkcję ulotek. Wizytówki też są istotne w budowaniu pozytywnych relacji z klientami. Wydrukowane na odpowiednim papierze będą zwracać uwagę, a zostawione na ekspozycyjnych miejscach w innych lokalach, wpiszą się w aktywną kampanię marketingową firmy. Warto również przemyśleć projekt papieru firmowego i ciekawych opakowań, zwłaszcza jeśli firma planuje okazyjnie przesyłać swoim klientom drobne upominki.
Firma graficzna z Pomorza
Jedną z tanich firm graficznych z Pomorza jest studio graficzne Grafton. Można skontaktować się z nim m.in.:
- telefonicznie: 570 171 707
- mailowo: studiografton@gmail.com
- poprzez formularz na stronie: https://grafton.com.pl/kontakt